09:00

Różane serce z makramą

Czy tak jak ja lubicie romantyczne projekty? Przyznam szczerze, że równie bliskie memu sercu są klimaty boho. W dzisiejszej inspiracji postanowiłam połączyć romantyzm z odrobiną boho.



Moja ślubna kartka powstała na bazie asymetrycznego serca, do której ozdobienia wybrałam kolekcję Dolina Róż. Delikatna kolorystyka i piękne kwiatowe motywy idealnie pasują do romantycznych projektów. Kompozycję ułożyłam z ręcznie robionych kwiatów z bawełny, elementów wyciętych z kolekcji, kilku scrapek i mini makramy. Na koniec pomyślałam, że przyda się tu delikatny typowo ślubny akcent i dodałam złote obrączki.










Cała kompozycja wyszła dość obszerna, dlatego całość zapakowałam w eleganckie pudełko, które podkreśla wyjątkowość projektu.


A Wy, lubicie takie romantyczne projekty?




1 komentarz:

  1. Super jest ta kartka z makramą! Świetny efekt też dają obrączki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger