20:57

Krok po kroku-stopy

Witajcie, dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak robię stópki, które później wykorzystuję w moich albumach. Oczywiście tym sposobem można wykonać inne wzory.

Potrzebne nam będą:
-kalka
-stempelek
-puder do embossingu
-nagrzewnica
-nożyczki
-tusz do embossingu



Stempelek maczamy w tuszu do embossingu a następnie odbijamy na kalce


Następnie posypujemy odbitkę pudrem do embossingu





Zsypujemy nadmiar pudru do pudełeczka


Nagrzewamy przy pomocy nagrzewnicy i gotowe

11 komentarzy:

  1. mam wszystko oprócz tych stópek..skąd je wziąć??? :) podziwiam od dawna a nigdzie nie widziałam tego stempla

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie chciałam napisać,że nie mam takiego ślicznego stempelka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam pytanie.. jak to robisz, że kalka się nie marszczy i zwija? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pytanie! też bym chciała wiedzieć, bo mi czasem cieńszy papier się zwija, ale muszę wypróbować metodę powolnego topienia pudru boja zawsze na szybko robię i im bliżej to szybciej się topi i zapewne dlatego czasem zwija się papier ;/

      Usuń
    2. i mnie też ciekawi ta zagadka

      Usuń
  4. Śliczne stopeczki :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja zachwycam się nimi nie pierwszy raz tęskniąc za takim stempelkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalne stópki też jestem ciekawa gdzie takie nabyć ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.pandurohobby.nl/Catalogue/30-Paper-Rubber-Stamps/3010-Rubber-Stamps/301005-Clear-Stamps/1/510220-Clear-Stamp-baby-feet

    OdpowiedzUsuń
  8. Barbara dzięki za namiary ..no nic postaram się sama wydłubać ten stempel pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger