20:27

Zmiany, zmiany, zmiany

Zapraszamy do nowej, odświeżonej Galerii Papieru!
Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu i robienie papierowych zakupów będzie jeszcze przyjemniejsze :)
Skoro mówimy o zakupach, pora pokazać nowe, pachnące jeszcze farbą drukarską papiery.
Nasze nowe dziecko nosi nazwę:
- nazwa ma oddawać klimat kolekcji, która utrzymana jest w kremach, zieleni oraz bordo. Ma przywoływać czas dzieciństwa, wspomnienie świąt w domu rodzinnym- zapach domowych ciast, choinki, pierniczków i pomarańczy. Ogień w kominku lub babcinym piecu....i świerszcz grający gdzieś za kominem...


Wznowiliśmy również Świąteczne Obrazki  - doskonałe do bożonarodzeniowych kartek i bilecików.

Nasze nowe papiery równie dobrze sprawdzą się w innych "nie-świątecznych" projektach - już widzę ślubne albumy w kremowych kolorach z dodatkiem bordowych akcentów.
Ciekawa jestem, jak Wy wykorzystacie tę kolekcję.
Aby nieco umilić Wam oczekiwanie na koniec Galeriowego Urlopu i wznowienie wysyłek (od środy 29 sierpnia), zapraszamy na Candy:

napiszcie w komentarzach, o swoich pomysłach na nową kolekcję. 
Który papier pierwszy pcha się pod nożyczki? Co byście z niego zrobili?
   Nagrodę otrzymają autorzy najciekawszych wpisów - a są nią oczywiście
Zestawy Galeriowych Papierów

Będziemy wdzięczni za wklejenie podlinkowanego obrazka i/lub udostępnienie na facebooku.
Konkurs zakończy się 29.08.2012


Jeszcze jedna dobra wiadomość - zrobiliśmy małą inwentaryzację i odnalazło się kilka wzorów wcześniej niedostępnych - ostatnie sztuki z półek - kto pierwszy ten lepszy!

50 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja :)
    Jak dla mnie najlepiej prezentuje się papier z nutkami- już widzę go na karteczce, lub jako dodatek do albumu. Piekne są również bordowe papiery te z kolei zostałyby ślubnymi exploding boxami- są bardzo eleganckie.
    Papiery w kratkę - jak dla mnie idealne na przepisniki. Np jako przepisnik na świąteczne wypieki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wszystkie podobaja każdy ma swój urok ,myslę że wiedziałabym co z nimi zrobic,bardzo mi się podobają,świąteczne też piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kolekcja, taka ciepła i nastrojowa! Bardzo podoba mi się bordowa strona papieru nr 2 - kojarzy mi się z grzanym winem pitym w zimową noc.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam znajomego, który panicznie boi się świerszczy i ta kolekcja i powstała z niej jakaś piękna karteczka specjalnie dla niego zrobiona pozwoliłaby mu się przekonać, że nie taki świerszcz starszy jak go malują :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te nowe papiery... Już szykuję na nie portfel, ehm konto bankowe - w poniedziałek wypłata. Jeszcze nigdy nie czekałam na koniec weekendu zanim na dobre się zaczął. Świr ze mnie i tyle ;)
    Już niedługo w ruch pójdą nożyczki, a z papierów powstanie (oprócz kartek bożonarodzeniowych) album ślubny dla koleżanki. To zasługa tego pięknego bordowego koloru. Już widzę te różyczki, gałązki... miodzio! Niech młodym ciągle świerszcze grają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Wy chcecie przyprawić mnie o zawał??? Cudeńka... kocham wzory w ostrokrzewy, tylko nie wiem czy poszedłby pod nóż/nożyczki jako pierwszy pewnie bym się nim zachwycała i napawała widokiem wzdychając jak mi szkoda go pociąć... papierki w kratkę i w szachownicę zdecydowanie na przepiśniki, ale i jako baza świątecznych kartek znakomite. Natomiast papier w taką jakby dachówkę świetny na bombki, ramki. Jestem uzależniona od Waszych papierków. Każda kolekcja jest po prostu genialna i trafia w gust myślę że każdego. Ach i jeszcze papierek zielony z gałązkami i śnieżynkami też miodzio...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dzis zastanawialam sie co sklep "Galeria Papieru" przyszykuje nam na okres przedswiateczny i co bedzie sie kryło pod pusta zakladka "swierszcz za kominem"... a tu taka soczystosc kolorow mnie przywitala.
    Odrazu zwrocilam uwage na papiery "swierszcz za kominem" od nr 1 do 6 (z wylaczeniem nr 3 -bo nie mam pomysłu na biale pola) ale z ciekawości decyduje sie na ten caly zestaw. Na chwile obecna to najlepszy wybór, poniewaz juz dzis moge go kłaść pod nozyk, ten zestaw może mi towarzyszyć az po wielkanoc.
    Z wzorow bozonarodzeniowych siegam po nr 02, zaciekawil mnie nadruk imitujacy płótno, a jesli go nie wykorzystam to... NA DRUGA STRONE i mam slubne bordo.
    Dla mnie te sa na "pierwszy ogień".

    OdpowiedzUsuń
  8. Udał się Wam ten Bobasek :-) no miodzio po prostu! Od razu popędziłam do sklepu i już zacieram łapki, tylko nożyczek na razie nie ostrzę ;-) Najpierw się naniucham, namacam i ponapawam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko piękna jest kolekcja "Świerszcz za kominem", ale też pięknie się nazywa. Kojarzy mi się z pięknymi świętami, białą zimą za oknem, na którym mróz namalował przepiękne koronki, płonącym ogniem w kominku, zapachem goździków, pomarańczy, pierników... Z drugiego pokoju słychać kolędę... W salonie przy oknie stoi rozświetlona choinka, a pod nią piętrzą się prezenty, dzieci już nie mogą się doczekać tej najważniejszej chwili. No właśnie, dzieci, te na obrazkach z kolekcji są urocze, już je widzę na pięknych karteczkach, na tle nutek, ostrokrzewu, krateczki. Ale też wizytówki na stole wigilijnym i na prezentach wyglądają jakoś znajomo... no tak Mikołaj też odwiedził Galerię Papieru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziecko udało się rewelacyjnie.Kolekcja jest prześliczna,już widzę oczami wyobrazni co udało by się z nich stworzyć.Korci mnie spróbowanie zrobienia sobie przepiśnika,jak patrzę na te piękne krateczki to aż mnie korci by już zacząć pracę.Urzekły mnie wszystkie kremy,widzę je na kartkach i pudełkach ślubnych a bordo i zielenie na kartkach i pudełkach świątecznych.Patrząc na całą kolekcję "świerszcz za kominem" widać spokój,harmonię,świąteczny klimat,naszło mnie na wspominki z dzieciństwa,przypomniały mi się piękne chwile przy świątecznym,rodzinnym stole,które niestety nigdy już nie wrócą.Papierki i obrazki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu, piękna uniwersalna kolekcja. Wasze papiery można ciachać bez końca-bez kitu!
    Pierwsze cztery wzory od lewej, przeznaczyłabym na piernikami pachnące świąteczne pudełka dla bliskich. Przewiązane połyskująca wstążką. Wszystkie jasne wzory na świąteczne, romantyczne kartki a te w dole na apetyczne przepiśniki:) Prędzej czy później muszę je mieć:) Hahaha zamiast przeczytać to co na początku pisze, popędziłam na sam koniec, potem do komentarza. Wróciłam na górę no i wyszło na to, że moje odczucia są podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że w tym roku będą piękne kartki świąteczne u mnie dla znajomych

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kolekcja papierów z cudowną nazwą!!!! Na pierwszy rzut pocięłabym papiery zielony i bordowy w zachodzące na siebie kółeczka. Bardzo elegancki nie tylko na święta, no i te intensywne kolory- uwielbiam. Urzekły mnie również nutki i śnieżyczki. Będzie co robić w jesienne wieczory !!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo świąteczna kolekcja :) i pięknie nazwana. W pierwszej kolejności dobrałabym się do tych cudownych, soczystych zieleni... kojarzą mi się z choinką i radością świąt. Stworzyłabym z nich kartki dla moich znajomych, z tych bardziej kremowych powstałyby tagi do prezentów... uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łojeju! ja w tych beżach widzę zaproszenia na chrzest mojej córy. bardzo możliwe, że odbędzie się w okolicach świąt bożego narodzenia, zatem ta kolekcja bardzo się nada. Ponadto będą to nasze pierwsze rodzinne święta i stawiam sobie za cel stworzenie w domu iście świątecznej atmosfery - takiej jaką moja Mama tworzyła dla mnie, gdy byłam dzieckiem - ozdoby choinkowe i girlandy będą szczęśliwe, gdy będą stworzone z tych papierów! :-)

    madebyruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Papiery wszystkie są przepiękne, zresztą tak samo jak nazwa. Wygrać je to marzenie. Ja widzę to tak.

    Na papierze z nutami,
    rozgrzeję marzeniami,
    rozpiszę miłością,
    pozłocę radością.
    Dodam nieco zieleni.
    Nadzieja się zarumieni.
    I serca na święta otworzy.
    Nastrój idealny stworzy.
    Bordowa będzie rozetka,
    a nad nią zapłonie świeczka.
    Na środku, jako dar nieba
    Czyjś uśmiech umieścić trzeba.
    I imię czyjeś umieszczę,
    na biało czerwonej krateczce,
    i mam gotowe prezenty :)
    taki to ze mnie 'Święty ;);.

    oto co bym zrobiła z tymi cudownymi papierami. kocham święta, kocham ich nazwę i kocham je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są!!! Ja uwielbiam robić albumiki dziecięce - takie piękne soczyste zielenie, a do tego akcenty bordo - idealne połączenie kolorów, także jako dodatek do innych galeriowych papierów!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kolekcja. Tradycyjne kolory. Piękna.
    U mnie pierwsze lecą czerwienie. Naciełabym z nich poisencji :D
    Ech..... musze poczekac na wypłatę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świąteczny ostrokrzew wykorzystam na pewno do świątecznych projektów. Te jasne widzę już w ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Papiery są cudowne, w sam raz na pierwszy świąteczny album dla mojej jeszcze nienarodzonej córci, która przyjdzie na świat na przełomie października i listopada. Papiery kremowe mogłabym wykorzystać również w karteczkach ślubnych, a być może nawet na chrzest. Przepiękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. same cuda, już zakupiłam:):):)
    jak przyjdą w końcu zacznę robić świąteczne karteczki... wszystkie będą pięknie wyglądały z waszymi grafikami świątecznymi, które sobie również właśnie dokupiłam:)
    a tak naprawdę to ta kolekcja jest na każdą okazję.. typowo świąteczne wiadomo, na propozycje świąteczne, ale z pozostałych mniej tematycznych papierków można zrobić dosłownie wszystko:):):)
    Choć kolekcję już zakupiłam nie omieszkam stanąć w kolejce tak cudnych papierków nigdy dość:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę dodać zdjęć na blogu, skończył mi się limit i nijak nie mogę w pasku bocznym dodać info o Waszym konkursie:(
      mam nadzieję, że choć post będę mogła napisać i tam dodać link do Was...
      :):):)

      Usuń
  22. śliczne papierki, a pierwszy pod nożyczki jest papier z ostrokrzewiem, ponieważ już mam pomysł na świąteczny tag z gałązką i owocami ostrokrzewia.Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pierwszym miejscu - nutki! Praktycznie do wszystkiego... Cudowna jest tez ta krateczka - niekoniecznie świąteczna - przecież to też takie sielskie, rustykalne klimaty, jakie lubię :) To moje faworyty!

    http://anek73.blox.pl/2012/08/Rozdanie-w-Galerii-Papieru.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Papiery już zakupione, jednak do czasu wysyłki pozostaje mi oglądać je w Waszym sklepie i rozmyślać, co też z nich powstanie :)
    Pierwszy do ciachania będzie papier nr 5 z cudnymi serwetkami frywolitkowymi, ponieważ od dawna szukałam takiego wzoru oraz idealnego odcienia ecru (a na monitorze na taki wygląda). Mieliście podobny wzór i odcień w papierach "Herbatka dla dwojga" numer 6, jest już niedostępny i bardzo mi go brakowało, ale widzę, że znalazł godnego następcę, jeśli nie "lepszy model" :)
    Jest wręcz idealny, aby mojej młodszej siostrze zrobić prezent z okazji 3 rocznicy ślubu.
    Papier jest wymarzony na ślubne prace, nie tylko świąteczne, bo kojarzy się z koronką i czystością.
    Cała kolekcja z pewnością sprawdzi się niezawodnie w pracach świątecznych, ale uniwersalne wzory i piękne kolory papierów z kolekcji "Świerszcz za kominem" na pewno znajdą miejsce w wielu moich pracach, nie tylko na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała kolekcja!
    Na pierwszy rzut pójdą papiery z jaśniejszej kolekcji... na ślubne dekoracje i karteczki.
    Potem zaczęłabym ciąć ciemniejszą stronę kolekcji na kartki bożonarodzeniowe...
    Wzory są cudowne!
    Pozdrawiam twórców!

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie za serducho chwycił nr 6! Jest idealny! Na pewno wykorzystam go jako bazę scrapa, genialnie też pasuje do stworzenia albumu dla Maleństwa, na które czekamy:) oraz na kartki ślubne. Nie wyobrażam sobie bez niego swojej papierowej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję kolekcji i nazwy:)Kolekcja jest przepiękna i zachęca do kupna jest tak uniwersalna że na pewno powstaną piękne pełne uroku prace a to dzięki WAM za stworzenie tej kolekcji ,także nożyczki do pracy:)Najbardziej urzekł mnie papier ecru z którego zrobiłabym kartki ślubne i albumy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne papiery! Gratuluję świetnych pomysłów :D Piękne kolory i wzory.
    Zieleń w połączeniu z bordo wykorzystalabym do kartek bożonarodzeniowych. Jasne papiery poszłyby na kartki i zaproszenia ślubne, chrzcielne, itp. Nutki na ślub :D Krateczki na przepiśniki! :D Chyba potrzebuję kilku kompletów ;D
    Jeszcze raz ogromne gratulacje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zachwycona kolekcją i wiem już do czego użyję - w końcu za dwa tygodnie wychodzę za mąż a album ślubny chciałam mieć właśnie w takiej delikatnej kremowej kolorystyce, wzbogaconej czerwienią. Część z tych papierów wykorzystałabym również do kartek, ponieważ to na mnie spadnie teraz obowiązek wysyłania życzeń do dwóch rodzin :) A z pomocą wyobraźni, kilka arkuszy już widzę jako przepiśniki pod choinkę i ekhm... mam nadzieję w przyszłości - album dla wymarzonego Maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  30. No witam:)
    Jeśli chodzi o mnie, to absolutnie żaden papier nie pcha się pod nożyczki. Jeszcze. Bo... najpierw musiałyby odleżeć swoje. Następnie, nieśmiało brałabym je do rąk i oglądała... szcześć razy dziennie z obu stron i dwa razy kątem oka tę stronę, która akurat byłaby na górze. W tym czasie moja wyobraźnia zaczynałaby działać coraz szybciej i śmielej. Znacie to uczucie, gdy zwoje mózgowe aż dymią z pomysłów? :D Tak mijałyby piękne dni... do czasu, gdy okazałoby się, że (tradycyjnie) jest już połowa grudnia i czas puścić świąteczne (po)twory w świat. Ale ale... najpierw trza by było je zrobić! W tym celu najidealniejsze wydałyby się TE WŁAŚNIE PAPIERY- rach ciach i w świat! Po czym odezwałaby się ta egoistyczna część mojej scraperskiej natury, która chce zatrzymać wszystkie cudne przydasie tylko dla siebie. Więc kupiłabym jeszcze z czternaście kompletów i... wytapetowała nimi pokój, nasłuchując co wieczór zza szafy obiecanego świerszcza... :)
    To pisałam ja, Aśko z Aśkowa.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna kolekcja!! A, że nosi nazwę "świerszcz za kominem" to musi być.... komin, a że komin odchodzi od pieca to musi być piec ogrzewający wnętrze domku w chłodne świąteczne wieczory. I oto co bym zrobiła: świąteczny domek w barwach kremowych, z zielonym wieńcem na drzwiach i bordowym kominkiem ogrzewającym wnętrze domku. Święta to oczywiście kolędy więc i nutki się przydadzą. A nad kominkiem powieszę skarpetki w kratę, które będą oczekiwać na wspaniałe prezenty od Świętego Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nr 1 - to mój faworyt, następnie nr 3 i 4 do wykorzystania w wielu nieświątecznych projektach. Zaletą tych dwóch ostatnich jest to, że można je śmiało łączyć z innymi kolekcjami.Nie mam dzisiaj głowy do kwiecistych komentarzy.
    Reklamuję tutaj:
    http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/polecam.html
    oraz banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    Zapraszam również do zabawy w :
    http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy-antoni-do-liftu.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świerszcz za kominem żyje
    Ze świetnych papierów słynie
    Kremy , zielenie, bordo
    Piękne śnieżynki bordowe porto
    Niezwykły klimat oddają
    Na kartkowanie wszystkich zapraszają
    Kupić je trzeba obowiązkowo
    Żeby się poczuć odlotowo .
    Świerszcz będzie zadowolony
    I do nowej kolekcji będzie szykować
    Tajne strony.

    OdpowiedzUsuń
  34. Większość wzorów można użyć na wszelakie ślubne,urodzinowe i imieninowe kartki. Cudne :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze wspaniała kolekcja, naprawdę świątecznie już się czuję:)

    Po drugie u mnie w mojej małej główce ułożył się zacny plan budowy pudełkowego domku. Takiego świątecznego więc zapewne bordo papierki jako dach i ściany bym pocięła, a środek to już od nastroju. A domkowe exploding boxy już mnie prześladują:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny zestaw kolorystyczny... Święta, świętami, ale mnie te wszystkie kremy i czerwienie ślubem pachną :) Duży wybór wzorów narzuca większą formę... ja spsociłabym jakiś album... księgę gości, albo całą gamę zaproszeń, winietek... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne... dla mnie papierek bordowy w białe krpoki idealnie nadawałby się na oscrapowanie zdjęcia z pierwszych świąt naszej maleńkiej córeczki.

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Za świerszczami co prawda nie przepadam, ostatnio taki wielki wskoczył do domu przez okno i usiadł mojemu Tacie na plecach, przez co Tata tańcował po całym pokoju ze strachu, a pies chciał go zjeść :D jednak sytuacja została opanowana, a świerszcz został wypuszczony na podwórko - przez Mamę, bo jako jedyna się nie bała :)

    Nowe papiery są przepiękne :) do świąt jeszcze się nie przygotowuję, ale już na wielu blogach zauważam tego początki! Papierki wykorzystałabym do stworzenia exploding box'ów, bo jest to forma, którą wyjątkowo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cała kolekcja jest zachwycająco piękna i uniwersalna, ale gdy na facebooku prezentowałyście zajawki nowej kolekcji, od razu wpadł mi w oko papier Świerszcz za Kominem 01, który tak wspaniale nawiązuje do kolekcji Usłane Różami... Pomyślałam o panującej obecnie modzie na śluby w okresie świąt Bożego Narodzenia, o zimowych sesjach ślubnych ze scenerią rodem z baśni o Królowej Śniegu i tak sobie myślę, że baaaardzo chętnie wykorzystałabym ten papier np. jako okładkę albumu (a może nawet motyw przewodni całej pracy!) ślubnego :) Te dzwonki nie muszą kojarzyć się tylko ze świętami, mnie np. skojarzyły się właśnie z biciem kościelnych dzwonów na ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Trudne zadanie - pomysł na kolekcję.
    Spróbuję podołać takiemu wyzwaniu!
    Pierwszy papier jaki wpadł mi w oko to "Świerszcz za Kominem 04" te nutki... wspaniale się komponują z czerwonym tłem na odwrocie. Na pewno wykorzystałabym ten papier na kartki świąteczne. To samo mogę powiedzieć o numerach 01,02 z kolekcji.
    Natomiast "Świerszcz za Kominem 05" oraz 03, 05, 06 to dla mnie idealne papiery na pudełka, które nie ukrywam że uwielbiam robić.
    Cała kolekcja dale sporo możliwości a w połączeniu z wykrojnikami i świątecznymi obrazkami to po prostu spełnienie marzeń...
    Marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  41. Papiery sa pięknę, nie moge się napatrzeć... dumałam, myślałam co by o nich napisać, aż dziś w mało romantycznym miejscu i niezbyt romantycznej porze słowa same ułożyły się w liryczną rymowankę:

    Choć lato jeszce w pelnym rozkwicie
    słońce promieniami liście złoci
    kolekcja świateczna Galerii Papieru
    w nastrój Wigilii już nas przenosi

    Świerszcz za kominem ćwiczy kolędy
    Na papier spadają wesołe nutki
    -ach będzie z niego dla Muzyka album
    lub choćby box malutki

    Subtelne gwizdki mrugają do nas
    z pełnego nadziei nieba
    Zielony papier w świąteczne karnety
    z radością przemienić trzeba

    Gałązki ostrokrzewu na myśl przywodzą
    adwentowy wieniec ze świecami
    -Papier z listkami zobaczą Bliscy
    na kartkach z życzeniami

    Arkusze w bieli jak śnieżne płatki
    spadają na serca gorące
    Oj będą z nich śliczne anioły,
    na czubku choinki siedzące...

    mogłabym tak długo :)
    Gratuluje kolekcji i juz wiedze jak będę głaskać, wąchać, przymierzać i podziwiać, zanim papiery pójda pod nóż.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzutem na taśmę;)

    Absolutnie fantastyczna kolekcja!! Moje ulubione kolory - już widzę te połączenia zieleni i koloru bordo, a te nutki i beże achh - kartki, albumy, notesy, kalendarze, ramki - niejedna praca z nich powstanie!Uniwersalna i ponadczasowe - to lubię:)

    Czuję, że kartkowy sezon świąteczny będzie w tym roku wyjątkowo przyjemny i owocny:) za sprawą tychże pięknych papierków:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna kolekcja! Serdecznie gratuluję! Tylko... rach ciach babkę w piach, no!!! Właśnie wczoraj ukończyłam z dumą porządki w swoim pokoju po malowaniu, a tu już (przez WAS) we mnie chętka na coś małego... Co ja bym zrobiła z tą kolekcją?! Tylko ci.... WYTAPETOWAŁABYM sobie nią pokój! Tak najchętniej xD. Połączenie ciemnych i jasnych barw zdecydowanie powiększyło by moją pracownio-sypialnię (kto wie, może nawet ładnych parę metrów kwadratowych po cichaczu, nocką by się wkradło :D), a jest do niej co wkładać ;). Przydasie czułyby się bardziej swojsko, byłyby szczęśliwsze, to może z tej radości zaczęłyby się... bo ja wiem... mnożyć? :D Mi pracowałoby się milej, z taką inspiracją dookoła. Zimą: cudowny klimat-i to na czasie!-świąt, a przez resztę roku mogłabym wspominać i być blisko tego pięknego, magicznego czasu. Jest tylko jeden, malusieńki, taki tyci tyci minusik dosłownie... Jakby mi papierków w skrzyni (niestety jeszcze z dnem) zabrakło, to... skrobałabym ze ściany! Cudne dziurki by to były xD. Stałabym się takim małym korniczkiem papierkowym :D. Piękne nowe wcielenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super kolekcja!!! Z "kraciastych" papierów + kremowe zrobiłabym karteczki urodzinowe dla dzieciaczków: zielono-kremowe spodenki "farmera" dla Olusia, zapalonego traktorzysty i bordowo-kremową sukieneczkę, wykończoną ręcznie robioną koroneczką i kwiatuszkiem szydełkowym dla malutkiej Tosienki. A jakim... zdradzę niedługo u siebie na blogu. Pozostałe papiery wykorzystałabym na ozdobienie pudełeczek na szydełkowe misie - prezenciki. Wszak święta już za pasem ;-) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękne te papiery:) ja wykonałabym z nich album ze zdjęciami z mojego ślubu, który będzie w przyszłym roku:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne papiery, nie tylko na święta Bożego Narodzenia. Kremowe kartki z pewnością wykorzystałabym na okazje ślubne, czy to zaproszenia, czy kartki albo kopertówki, a nawet magic boxy. Jednak mój wzrok przykuły przede wszystkim czerwone papiery.
    Ten z wzorkiem bodajże roślinnym wykorzystałabym do zrobienia wachlarza bądź kartki w stylu chińskim. Papier czerwony ala łuska świetnie nadawałby się na rzeczy, prezenty dla maniaka fantasy i smoków (np. kości do gry z motywem "smoczym" dla RPGowców). Wszelkie papiery w kraty z chęcią wykorzystałabym na urodziny mojego przyszłego teścia, który aktualnie mieszka w Szkocji i nawet kupił sobie kilt. Motyw z nutami z kolei wykorzystałabym do zrobienia notatnika dla mojego przyjaciela - muzyka, aby miał gdzie zapisywać teksty swoich piosenek.

    Dużo można tu wymieniać. Co spojrzę na te papiery to pojawia się nowa koncepcja, a to kartki, a to kopertówki (bo tym głownie się zajmuję). Z scrapbookingiem i quillingiem zaczęłam działać dopiero od niedawna i jeszcze nie miałam okazji zakupić specjalnie jakiś papierów (wykorzystuję to co mam w domu, ale zapasy się już kończą), jednak w ten zestaw chyba wyposażę się nawet jeśli nie uda mi się wygrać.

    Najlepsze jest w nim to, że papiery są różnorodne i można je wykorzystać na wiele sposobów i okazji.
    Nazwa z kolei kojarzy mi się z Pinokiem :)

    Pozdrawiam serdecznie

    http://quillstrips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta kolekcja jest obłędna. Tyle wzorów i kolorów. Z chęcią bym ją widziała nie tylko w kartkach świątecznych na Boże Narodzenie ale myślę, że na pewno na każdą najbliższą okazję mogę ją wykorzystać. Już ją widzę w kartce urodzinowej dla mojej przyjaciółki, która kocha się w zieleniach. O i może w końcu mogłabym zrobić album dla siebie na swoje urodzinki (tylko przemilczę które ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy mozna spodziewać się wyników konkursu - candy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle swietnych komentarzy, ciezko wybrac te naj. Potrzebujemu jeszcze ciut czasu na konsultacje. Mamy nadzieje, że w najblizszych dniach sie uda wyłonić zwycięzców.

      Usuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger