08:25

Wielkanocne początki

Święta Wielkanocne w tym roku są dość szybko, więc pora zaczynać robienie kartek. Od dawna marzył mi się ażurowy jajeczny wykrojnik, ale takie występują zazwyczaj tylko w małych rozmiarach. Znalazłam na to swój sposób. Udało mi się kupić wykrojniki jajka x-cut, za ich pomocą stworzyłam ramkę, a w środek wkleiłam roślinne zawijasy. Wystarczyło już tylko dodać galeriowe papiery, które stanowią świetne dopełnienie tych prostych w formie prac. Wykorzystałam kolekcje Świerszcz za Kominem, Aż Nastanie Świt oraz Biała Róża i aż się prosi by użyć kolejnych zestawień kolorystycznych, więc na pewno na tej bazie zrobię jeszcze kilka następnych kartek.


18 komentarzy:

  1. przepiękne a te jajco super

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki!!!
    Ładnie by się prezentowały u mnie na komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, świąteczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie, pozwolę sobie się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki... mam też te wykrojniki jajeczkowe. Mogę się zainspirować??

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Co tu więcej pisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne; proste ale z klasą, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i eleganckie! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za Wasze komentarze :) Cieszę się bardzo, że spodobał Wam się mój pomysł. Oczywiście można się inspirować, proszę tylko o podanie źródła inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu piękne i już;) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki !!!!

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger