21:32

Serce

Bea
Wypieki, przynajmniej w moim wypadku, zazwyczaj powstają z sercem (co niestety nie znaczy, że jestem dobrą kucharką, a tylko tyle, że jak zacoś w kuchni się biorę - poza tym co koniecznie - to tylko z serca),
dlatego też na dzisiejsze dzień przygotowałam taki "wypiek". Przyznaję, że niemal jednocześnie robiłam torcik dla mojej córci, Lili - zgadnijcie, z którym mi lepiej szło?? Oczywiście z tym papierowym! W osłonce powstałej z bloczku Love Story szczenie strzeżonej przez duże serce i mały tag sercowy schowany jest wśród obłoków (The best of 01 -
ależ się cieszę, że ten papier wrócił !!! ) mały torcik. 
"Kapelusik" na pudełku jest przymocowany do sznureczka, nie do pudełka, dziękiczemu po otwarciu pudełka można je wywinąć i postawić jako ozdobę.







AgnieszkaBe
Święto Zakochanych tuż tuż więc nie mogło zabraknąć słodko-walentynkowych kartek. Dwie karteczki w kształcie taga, w których wykorzystałam najnowsza kolekcję Love Story....która jest idealna do takich właśnie przesłodkich projektów. 




Drugi mój projekt to zupełne przeciwieństwo poprzednich kartek...czystych, równych i poukładanych. Ale zachciało mi się czegoś zwariowanego i szalonego co idealnie odzwierciedlałoby mojego ukochanego męża. Dlatego też stworzyłam coś takiego. Kto mnie zna wie, że u mnie musi być wszystko równiutkie od linijki, zero ubrudzeń...ale miałam wielka frajdę tworząc takiego "brudnego" scrapa i myślę, że powstanie ich więcej. Użyłam tutaj kolekcji Aż nastanie świt, Wielki błękit oraz Usłane różami.




JaMajka

Karta art journala na bazie papieru z kolekcji "Aż Nastanie Świt". Jego wzór, przypominający papier nutowy, skojarzył mi się z muzycznym tematem "sercowym" i już miałam prawie gotowy kolaż. Bazę trochę "zamgliłam" gesso, nałożyłam pastę strukturalną za pomocą maski, co stworzyło ciekawą fakturę. Następnie kilka plam z glimmer mistów w wybranych kolorach, trochę chlapania, które stworzyło nastrój zabawy, tańca i na koniec wydruk ze śmiesznie powyginaną parą. I już "serduszko pu-ka w rytmie cza-cza!" :)

 

3 komentarze:

  1. Szalone kartki w szczególności ta ostatnia! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super , a te słodkie ptaszki przesympatyczne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale prace :)) Pudełko jest niesamowite bardzo pomysłowe reszta też jest bardzo fajna !!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger