17:31

Coś nowego

AgnieszkaBe

Niedawno w rodzinie męża pojawił się nowy członek - Szczepan. Nie mogło oczywiście zabraknąć kartki z tej okazji. A jak już zrobiłam coś w kolorze niebieskim to do kompletu musiało powstać w kolorze różowym. Użyłam tutaj kolekcji Wielki Błękit, Love Story i The Best Of...



Bea

Dzisiejszy temat daje nam dużo możliwości interpretacji, dlatego ja prezentuję po prostu mój nowy scrapowy gadżet - masę plastyczną clay. Kartkę wykonałam z papierów kolekcji Biała Róża, a centralną ozdobą jest tu kamea oprawiona w śliczną ramkę, która powstała właśnie ze wspomnianej wcześniej masy plastycznej.



JaMajka

Karta art journala z kolekcji Biała Róża - wykorzystałam ciekawy papier w "drewniany" wzór.
Dzięki temu wzorowi nie musiałam tworzyć od podstaw tła, zajęłam się szczegółami kompozycji w postaci mocniejszych motywów i kolorów.
Dodałam embossowane wzory, które pokryłam mgiełkami, trochę maskowania z pomocą gesso i tuszy, stempli w różnych kolorach. Na koniec pani z wyszukaną, nową fryzurą dostała koronę, gdyż naprawdę musi mieć duuużo na głowie.


6 komentarzy:

  1. Прекрасные открытки с ветрячками,они такие милые!:)для мальчика,и для девочки-обе очень хороши!:)ну так они мне нравятся!глаз не могу оторвать от этих милашек!!!:)хотя...винтажная открыточка с камеей ничуть ни хуже!камея-просто загляденье!и рамочка такая ажурная-красивая,и сама девушка с цветами в волосах-просто восхищение!:)и бант кофейного цвета очень красивый и элегантный;)вообще-вся цветовая гамма открыточки мне очень нравится:)такие теплые кофейно-шоколадные оттенки:)но яркие ветрячки-просто умиление!!!:)и идея с бантиком и цветочком на палочке ветрячка-просто суперская!!!:)и пуговка в середине!сижу вот,налюбоваться не могу!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! dumnym rodzicom Szczepana z pewnością kartka przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te z wiatraczkami:) Z kameą również piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :)
    Rodzicom Szczepana gratuluję i życzę aby Synek rósł zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wyjść z podziwu dla twojej pomysłowości...Kreatywność przede wszystkim. :) Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger