17:03

Liście

Bea
Choć zbliża się wiosna i wyczekujemy już pierwszych zielonych listków, dla mnie pierwsze skojarzenie do słowa "liście" to jesień. I właśnie ta liściasta pora roku jest dziś bohaterem mojego scrapa  jesień i moje dzieci bawiące się liśćmi. Wszystko to w lekko bałaganiarskiej oprawie Białej Róży z dodatkiem zieleni i pomarańczu.

i trochę szczegółów:






JaMajka
Wykonałam stronę art journalową z kolekcji "Aż nastanie świt". Papier z motywem pnączy i listków sam w sobie nawiązuje do tematu. Dodałam warstwę gesso oraz transfer zdjęcia pięknej młodej kobiety. Zasłoniłam jej oczy odbitką stempla-liścia, ten sam stempel w dwóch wielkościach wzoru znalazł się również w tle. Po bokach dodałam lekkie maskowania tuszem i węglem rysunkowym, co delikatnie urozmaiciło tło.



AgnieszkaBe
Na dzisiejszy temat przygotowałam 2 kartki, do których użyłam kolekcji Biała Róża. Dlaczego ta kolekcja do tego tematu? Ponieważ jest w niej wiele pięknych liściastych motywów, które można powycinać.





1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger