16:10

Amor

JaMajka
 Kolaż do art journala powstał na bazie papieru "Biała Róża" w delikatnym kolorze z jasnymi napisami, który był doskonałą bazą do późniejszych akcji z mediami. Pokryłam go gesso, zaś miejscami dodałam zacieki z glimmer mistów w szarości i błękicie. Dodatkowe chlapania powstały z pomocą turkusowego odcienia ecoliny. Kwiatek i guzik to gotowe kształty z płótna, które spryskałam różową i czerwoną mgiełką. Po bokach z pomocą maski stworzyłam delikatny wzorek z kółeczek, dodałam kilka stempli, cieniowań, rub-onsów i zakłopotanego amorka, który chyba narozrabiał... :)



AgnieszkaBe
Jak Amorek to oczywiście miłość. Więc nie mogło zabraknąć kolejnego miłosnego scrapa...tym razem w roli głównej mój malutki Aluś i córka przyjaciół - Wiktoria. Są jak brat z siostrą, jeden za drugim w ogień by wszedł...po prostu się uwielbiają. Stąd taki dosyć romantyczny scrap, użyłam tutaj kolekcji Biała Róża, Love Story i Wielki Błękit.





Bea
AMOR nieodzownie kojarzy się nam z miłością, ale jak wiemy, był to także psotnik i figlarz, więc swoją strzałą nie zawsze trafiał tam, gdzie rzeczywiście powinien. Moja praca na dziś jest więc potwierdzeniem tezy na to, że do prawdziwej miłości zewnętrzna ingerencja potrzebna nie jest. "Gdzie miłość na strunach duszy zagra, amor jest zbyteczny..." - tym cytatem i szarościami Aż nastanie świt oprawiałam jedno z ulubionych zdjęć ślubnych mojego brata i jego żony.









sasilla
Amorkowy temat zainspirował i mnie, zwłaszcza jak zobaczyłam ten rewelacyjny stempel. Dodałam do niego czerwony papier z Herbatki i tak powstała miłosna kartka.







2 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger