08:00

Czekoladownik na Dzień Nauczyciela / A chocolate box on Teacher's Day

Coś słodkiego dla nauczyciela

Witajcie:)
Moja dzisiejsza propozycja to drobny, niezobowiązujący upominek na Dzień Nauczyciela.  Czekoladownik z małą czekoladą nie będzie upominkiem źle widzianym w szkole, dlatego taki właśnie przygotowałam na najbliższe święto dla wychowawczyni mojego syna:)
Hello :)
My today's inspiration is a small gift for a teacher. A chocolate box with small a chocolate bar will not be a badly seen present in school so this is why I made it as a gift for my son's teacher :)





Wykorzystałam piękne, delikatne papiery Rajskiej jabłoni. Nie, tym razem nie chciałam kolorów jesieni  - wystarczy nam jej za oknem. Postawiłam na jasne barwy i delikatne różowe kwiaty wycinane z papierów kolekcji. Całość wzbogaciłam gotowym papierowym kwiatuszkiem idealnie pasującym do kolekcji :) i tekturkowymi napisami, które zembossowałam moim ulubionym pudrem (opalizującym).
I used beautiful delicate papers from 'Paradise apple tree'. No, I didn't cut autumn papers - it's enough for me that I see it outside the window. I decided to use light colours and delicate pink flowers which I fussy cut from the collection. I also added a ready made paper flower which perfectly matches the papers and embossed chipboard inscription.






Mam nadzieję, że  moja praca się Wam spodoba i zechcecie przygotować swoje czekoladowniki na  Dzień Nauczyciela. Pamiętajcie, że na pólkach Paper Heaven znajdziecie mnóstwo pięknych papierów, które idealnie nadają się na taka okoliczność - np. Nauka na całe życie.
I hop you liked my project and you will also make such chocolate boxes for teachers. Remember that in Paper Heaven store you will find many beautiful papers which are just perfect for projects on Teacher's Day, ex. 'Whole life learning'.



Pozdrawiam serdecznie:)
Best regards :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger