21:00

Kartka z okazji rocznicy ślubu / Wedding anniversary card

 Witajcie Kochani!

Hello!

Jestem Edyta i mam zaszczyt być nową ambasadorką marki Paper Heaven. Jest mi bardzo miło, że mogę zaprezentować Wam moją twórczość. Znaleźć się w gronie tak wyjątkowych twórców to ogromny zaszczyt. Dzisiaj debiutuję na blogu z bardzo wyjątkową dla mnie pracą. Chciałabym Wam pokazać kartkę z okazji 25 rocznicy ślubu, którą wręczyłam moim rodzicom.

I'm Edyta. I am honored to be the new ambassador of the Paper Heaven brand. I am very happy to present my work to you. It is an honor to be among such exceptional artists. Today I will present a very special work. I would like to show you a 25th wedding anniversary card for my parents. 

Do przygotowania kartki idealnie sprawdziły się papiery z kolekcji "Noce i Dnie". Dodatkowo do całości pięknie wkomponowały się listki z kolekcji "Rajska jabłoń".

To create it, I took wonderful scrapbooking papers Paper Heaven from the collection "Nights and Days". I also used leaves from the "Paradise apple tree" collection.




Kartka wywołała łzy wzruszenia na twarzach moich rodziców. To chyba najlepsza nagroda za moją pracę. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnych projektów z wykorzystaniem przepięknej kolekcji "Noce i Dnie".

My parents were very touched. This is the best reward for my work. I hope you will use the beautiful "Nights and Days" collection in your cards.

Życzę Wam cudownego i twórczego dnia! 

I wish you a nice and creative day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger