11:00

Kurs video na kartkę na chrzest / A Baptism card video tutorial

 Kartka na chrzest w 20 minut

Kilka kawałków papieru do scrapbookingu, papierowe kwiaty, serwetki, listki i gałązki wycięte wykrojnikami, odrobina sizalu i perełki w płynie - to mój przepis na prostą i szybką kartkę na chrzest w formacie DL. Jaka kartka z takich składników może wyjść? O taka:
Few scrap papers pieces, paper flowers, die cut doilies, leavs and twigs, a bit of sizal and liquid pearls - this is what I need to make an easy and fast Baptism card in DL size. You're wondering what card I can create using these items - here it is:


Jeśli chcesz spróbować zrobić podobną kartkę lub po prostu ciekawi Cię jak ją zrobiłam, zapraszam na mój kurs video:
If you would like to make a similar card or you are just curious how I made it - watch my video tutorial:


Film jest podzielony na etapy i przy każdym z nich wypisałam listę potrzebnych materiałów.
The video is divided into stages and at the beginning of each one I wrote a list of supplies needed.

A poniżej, parę zdjęć szczegółowych mojej kartki:
And here are some details of my card:







Ściskam,
Hugs,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger