11:00

Czekoladowniki dla nauczycieli

Witajcie kochani!
Jak zapewne każdy wie, dzisiaj swoje święto obchodzą nauczyciele. Dla mnie to też wyjątkowy dzień, bo to mój wyuczony zawód, chociaż aktualnie nie praktykowany to po cichutku świętuję.
Z tej okazji powstały u mnie ostatnio czekoladowniki dla nauczycieli z przedszkola mojej córki. 
Hello Dears!
As you know, it's Teachers' Day today. This day is special also to me as it is my profession - I don't work as a teacher but I celebrate this day quietly. 
So, I made chocolate boxes for teachers from my daughter's kindergarten.


I tutaj w wersji dla mężczyzn idealnie spasowały mi kolekcje "Nauka na całe życie" (arkusze 01 i  04) oraz brązy z kolekcji "Najlepsze życzenia", które możecie jeszcze zakupić w zakładce OKAZJE.
And here two collections were perfect as these projects are for men - 'Whole life learning' ( sheets 01 and 04 ) and bown papers from 'Best wishes' collection - you can still buy them, in OCASSIONS category in Paper Heaven store.




Do dekoracji użyłam deski z kolekcji "Bezkresne łąki" , natomiast listki z pasków gratisowych oraz z małego bloczka "Niewinność".
To decorate my projects I used papers with wooden pattern from 'Endless Meadows' collection and cut out leaves from free stripes and 'Innocence' small set collection.






Wszystkim nauczycielom najlepsze życzenia i miłego świętowania.
Pozdrawiam serdecznie,
Best wishes to all teachers! Enjoy your day!
Best regards,



1 komentarz:

  1. Mistrzowska oprawa czekolad. Podziwiam i gratuluję sprytnych rączek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger