11:00

Fototutorial na kartkę urodzinową / A photo tutorial on a birthday card

Dziecięca kartka urodzinowa

Witajcie!
Dzisiaj spotykamy się ponownie, ale tym razem zaprezentuję Wam, jak wykonałam kartkę-bramę z okazji urodzin małej księżniczki.  Wykorzystałam tu oczywiście najnowszą urodzinowa kolekcję Za siedmioma górami. Jej elementy do wycinania idealnie pasują się do budowania przestrzennych, bajkowych kompozycji w pracach dziecięcych. 
Hello!
We're meeting again but this time I will show you how I made a birthday gate-card for a little princess. Of course, I used here the newest, birthday collection - 'Over the hills'. Its elements for fussy cutting are just perfect for building dimensional fairy tale compositions on children's projects.

Zaczynamy!
Let's start!

Wybrałam wstępnie papiery z kolekcji Za siedmioma górami  i Za siedmioma górami - flowers.
At the beginning I prepared scrapbooking papers from the main set and Flowers set:




Bazę wykonałam samodzielnie z białego arkusza, dopasowując ją do moich potrzeb. Arkusz o wymiarach  29,5x15,5 cm zbigowałam na wysokościach 7,5 cm i 14 cm. Następnie wykrojnikiem wycięłam element z tego samego bazowego papieru. 
I made the basis by myself using white paper and cutting it as I needed. The 29.5x15.5 cm sheet I folded at 7.5 and 14 cm. Then I die cut a frame from the same paper.


Wycięłam elementy, które będą mi potrzebne do zbudowania kompozycji na zewnątrz oraz dopasowałam arkusze do oklejenia bazy.
I cut out elements which will be needed for building a composition and I also cut paper pieces to decorate the basis.



Papierami okleiłam wnętrze bazy, potem przystąpiłam do oklejenia bazy na zewnątrz.
I put papers into the inner side of my card and then I started plastering the outside of my basis.



Po ozdobieniu bazy zabieram się za panel ozdobny. Umieściłam na nim mały magnes, który będzie odpowiedzialny za zamknięcie kartki (drugi magnes umieściłam z tyłu na zewnątrz kartki).
After decorating the basis I started working with a decorative panel. I put there a small magnet which will be used to close the card ( the other magnet is placed on the back of the card ).




Naklejony panel ozdobny to centrum, wokół którego buduję kompozycję z wyciętych elementów kolekcji. Wszystkie podkleiłam kosteczkami dystansowymi tak, aby uzyskać efekt trójwymiarowości. 
This decorative panel is the centre part around which I have to build the composition with fussy cut elements. All of them are put on 3D foam squares as I wanted to get a dimensional effect.


Pozostaje już tylko umieścić napis i kartka gotowa. 
The last thing is to place an inscriptiona and my card is ready.




Mam nadzieję że pomysł na dziecięcą kartkę przypadnie Wam do gustu i zechcecie wykonać projekt z naszej urodzinowej kolekcji:) Pozdrawiam serdecznie,
I hope you will like this idea on a children's card and maybe you will also create such card with our birthday collection :-) Best regards,




6 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger