08:00

Letnia kartka dla mamy z kolekcji "Złote sny"

Witajcie! Z tej strony Oksana :-) Chcę Wam dziś pokazać moją nową letnią kartkę dla mamy. Użyłam jedną z ostatnich nowości Paper Heaven - kolekcję "Złote sny". Ta kolekcja ma cudowne zielone wzory i złote, brokatowe elementy do wycinania - wspaniała kombinacja! 
Hello Friends! It's Oxana and today I want to show you my new summer card for Mom. I used one of the latest collection, beautiful and bright Golden Dreams collection. This collection contains amazing greenery designs and gold glittered elements for fussy cutting - such a wonderful combination!


Moja kartka ma 14,5x14,5 cm. Na warstwy wybrałam dwa arkusze z dużego zestawu - nr 4 i 5. Potem nałożyłam pastą strukturalną wzór z maski i zemnossowałam go. Także tekturki są zembossowane, złotym pudrem oraz pudrem w kolorze kości słoniowej.
My card sizes are 14,5 x 14,5 cm. For backgrounds I chose two paper sheets from big pack sheet #4 and sheet #5 . Then I apply some texture paste with embossing powder using lace stencil. Also cover chipboards using gold and ivory embossing powders. 





Aby ozdobić kartkę wycięłam elementy z arkusza dodatkowego do kolekcji - bukiety róż, motyle i liście.
For decorating my card I cut elements from additional sheet for the "Golden Dreams" collection with elements to be cut out by yourself: roses bunches , butterflies and leaves .

Wykorzystując kwiaty, napis i stempel ptaszka dołożyłam kilka elementów jeszcze, aby wykończyć już kartkę.
Using flowers, letters and bird stamp I added some accents for the final touch. 

Dziękuję Wam za uwagę!
Thank you for your attention!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger