08:00

Ślubne motyle

Witajcie.
Nowe kolekcje "Miłosne zapiski" oraz "Złote sny" są cudowne i ostatnio to one królują w mojej pracowni. Jednak dzisiaj chciałam Wam zaprezentować szkatułkę ślubną, którą ozdobiłam pięknymi papierami "Na jagody", do których bardzo często wracam.
Hello.
New collections, 'Love notes' and 'Golden dream' are amazing and they rule recently in my scrap room. But today I'd like to show you a wedding casket which I decorated with beautiful papers from 'Berry hunt' collection - I come back very often to this collection.


Do oklejenia bazy użyłam arkusze 03 oraz 04 z dużego bloczka.
To plaster the basis I used 03 and 04 papers from the big set.

 

Natomiast do stworzenia kompozycji wykorzystałam wycięte listki oraz motyle z bloczka FLOWERS.
And for building the composition I used cut out leaves and butterflies from Flowers set.


Całość delikatnie pochlapałam, dodałam listki tekturkowe oraz personalizowany napis i szkatułka gotowa.
I added some splashes, chipboard leaves, an inscription and my casket was ready.





Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!

Angelika



1 komentarz:

  1. Angelika ma niesamowite wyczucie piękna! Uczcie się od niej! Klasa sama w sobie, właśnie dekoruje moją salkę w centrum kultur pogranicza w Krośnie, proszę spróbować także jej kuchni- uzależnicie się od jej gulaszu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger