08:00

Szkatułka komunijna w zieleni

Cześć,
Pamiętacie ostatni live, na którym ozdabiałam drewnianą szkatułkę? W zasadzie nie była to jedna, bo namówiliście mnie w trakcie tworzenia, na zrobienie drugiej. Dzisiaj prezentuję Wam jedną z nich, stworzoną w całości z kolekcji "Miłosne zapiski".
Hello,
do you remember my last LIVE stream where I was decorating a wooden casket? Well, it wasn't one bx because the viewers convinced me to make another ;-) Today I'd like to show you one of them where I used only 'Love notes' papers.


Do oklejenia bazy użyłam beżowy arkusz z małego bloczka, oraz zieleń z białymi elementami z bloczka FLOWERS.
To plaster the basis I used a beige sheet for the small set and a green with white accents form Flowers set.

 

Również z tego bloczka wycięłam sporo elementów, z których zrobiłam warstwową kompozycję. Na koniec, centralnie na szkatułce umieściłam napis IHS z wykrojnika, który nadał pracy charakteru komunijnego. 
I also cut out many elements from Flowers set and I built a mutlilayered composition using them. At the end, in the middle, I put a IHS inscription which is cut out with a die, and which gave more Communion look to my project:





Jeśli chcecie zobaczyć jak krok po kroku powstawało to pudełko to zapraszam Was na nasz fanpage, gdzie live jest nadal zapisany.
If you would like to see how I made it, step by step, you can watch this video as it is saved on our fanpage.



Życzę Wam miłego dnia,
Have a nice day,

Angelika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger