08:00

Wiosenny box na komunię

Hej!
Miłosne zapiski zachwyciły mnie zaraz po otwarciu mojego pudełka niespodzianki! Wiele osób mówiło
-Hej Natalia ta kolekcja wygląda jakby była zaprojektowana specjalnie dla ciebie!
Tak zdecydowanie tak! Te kolory! Te kwiaty! No cała ja! Przecudownie tworzy mi się z tą kolekcją! A zobaczcie, pasuje ona na wiele okazji! 
Robiłam już z nią ślubne kartki, a teraz zrobiłam exploding box! Komunijny exploding box! Miałam chwilowo dość poważnych stonowanych projektów, a tutaj łącząc te papiery z kolorowymi kwiatami i wycinanymi listkami stworzyłam bardzo wesoły box zachowując powagę uroczystości.
Hi!
'Love notes' amused me just after I opened my DT surprise box! Many people were saying - hey, Natalia, this collection looks like designed for you!
Yes! It definitely is! Those colours! Those flowers! So me! Creating with this collection is amazing! And it goes well with every ocassion!
I have made wedding cards with this collection and now I made an exploding box! A Communion exploding box! I was tired with 'serious' projects and here, combining these papers with colourful flowers and fussy cut leaves I created a really joyful box. And I didn't lose the seriousness of the ceremony.








Ile razy patrzę na ten box, pojawia się u mnie uśmiech. Mam nadzieję, że małej Tosi też się spodoba!
Every time I look at this box, I'm smiling. I hope little Tosia will also like it!

Pozdrawiam Was kolorowo,
Best regards,
 
Natalia NNArt 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger