09:00

KARTKA ŚLUBNA W STYLU BOHO

Hop hop! Cześć i czołem :)

W piątek Magda Wisiorek pokazała Nam piękną kartkę ślubną w beżowo niebieskich odcieniach i choć ja z niebieskim chyba mam na bakier tak u niej to połączenie bardzo mi się spodobało. Dziś również zapraszam Was na ślubną inspirację natomiast będzie to kartka w bardziej naturalnych odcieniach i w bardzo modnym ostatnio stylu jeśli chodzi o przyjęcia weselne czyli boho. 

Tą kartką chciałam Wam pokazać jak ważne dla mnie w kolekcjach są gładkie arkusze i użyłam do niej mojego ulubionego z kolekcji Dzikie z natury, którą mogliście w ostatnich dniach zakupić za połowę ceny. Gładkie arkusze uwielbiam wybierać pod bogate kompozycje lub właśnie takie w stylu boho. Do tego beżowego, ciepłego arkusza dobrałam arkusz z kolekcji Złota dama, który daje świetną "ramę" w klimacie roślinnym, botanicznym, idealnym do kompozycji boho. Kompozycję zbudowałam na tekturkowej makramie i użyłam do niej listków z różnych kolekcji. Nie lubię przesadzać z symbolami na kartkach ślubnych więc umieściłam wyłącznie serce, które gdzieś tam "wychodzi" z kompozycji.

Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu :) 




Pozdrawiam :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger