09:00

Kartka w kształcie spodenek - kurs video

 Cześć, 

w tym miesiącu w Paper Heaven rządzi kolor niebieski, dlatego też planując swoją inspirację od razu pomyślałam o kolekcji "Jak w niebie". A ponieważ polubiłam się ostatnio z niestandardowymi formami kartek postanowiłam przygotować dla Was dziecięcą kartkę w formie spodenek.


Dzięki pięknym, ciepłym odcieniom niebieskości kolekcja Jak w niebie idealnie sprawdzi się przy dziecięcych projektach takich jak kartki na chrzest czy roczek. Delikatne wzory tła i lekkie kompozycje kwiatowe pięknie współgrają z dziecięcymi dodatkami np w formie tekturek. 

W swoim projekcie wykorzystałam uroczą tekturkę chłopca, którą umieściłam wśród kwiatowej kompozycji z elementów wyciętych z kolekcji oraz bawełnianych kwiatów.
Dzięki delikatnym odcieniom papierów oraz użyciu różnych faktur - papier, tektura, bawełna - kartka jest bardzo przestrzenna.

Lubicie takie formy kartek? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :) 
A jeśli chcecie zobaczyć jak wykonać taka kartkę, zapraszam na nasz kanał na YT gdzie czeka na Was tutorial  TUTORIAL










Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger