09:00

Ozdobna przywieszka z shakerem

 Hejo!

Dzisiaj mam dla Was kolejną pracę z kategorii 'małych projektów', choć raczej tylko z zasady, bo wymiarami niemal dogania standardowe kartki - przygotowałam ozdobną przywieszkę w formie taga z shakerem...




Jak wiecie (lub też nie ;) ), pracuję w szerokopojętej branży alkoholowej, więc co za tym idzie, wśród najbliższych, jestem równie proszona o załatwienie "dobrej butelki" co o "przybranie jej jakoś". Dokładnie tak było również z tym projektem - przybraniem do butelki na osiemnastkowy prezent.




Forma przywieszki nasunęła mi się sama, bo miałam już przygotowany różowy papier do zrobienia fantazyjnej owijki. A jako że mój wybór padł na butelkę fantastycznej, różowej i musującej hiszpańskiej Cavy - nie mogłam się powstrzymać przed użyciem (znowu) kolekcji 'Dolina Róż'.




Do środka shakera powędrowały same cudowności, czyli moje błyskotki z lini Basic. Chciałam czegoś mocno mieniącego się, ale bez uderzających akcentów kolorystycznych, gdyż do kompozycji użyłam przepięknych, bawełnianych kwiatów, które wyszły oczywiście spod rąk Gosi Metryki (Gosiu, nie wiem który raz, ale kolejny i nie ostatni - DZIĘKUJĘ! :* )




Do tego kilka perełek, trochę poszarpanej koronki, wycięte listeczki i o. Gotowe. Teraz tylko zawiesić na butelkę i prezent może trafić do rąk wręczającej go osoby. 

Uwielbiam takie projekty, a Wy?


P.S. Kolekcję znajdziecie oczywiście tutaj: https://paperheaven.pl/pl/c/Dolina-roz/366/1/full

Buziaki!

Ola, Papierowa Jaskółka

1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger