09:00

Ogrodniczki dla dziewczynki

 Cześć!

Na pierwszy rzut oka takie spodenki wydają się pasować jedynie dla chłopców. Ale przecież dziewczynki też noszą ogrodniczki. Dlatego postanowiłam przełamać stereotypy. 


Baza eko, białe tło i stonowany róż w projektach dziewczęcych to dla mnie idealne połączenie. Dlatego postawiłam na kolekcję „Dolina róż”, delikatną i subtelną. Kieszonkę w nieco ciemniejszym odcieniu wypełniłam wyciętymi listkami a całą kompozycję uzupełniłam kwiatami z foamiranu. Nie byłabym sobą gdybym nie wcisnęła tez suszonych kwiatów, które jeszcze bardziej dopełniają tą kieszonkową kompozycję. 

Mam nadzieję, że przekonałam Was do takiej formy kartki i będą się pojawiać u Was również w dziewczęcych odsłonach :)







Życzę Wam miłego dnia! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger