09:00

ZŁOTA DAMA WCIĄŻ NA CZASIE

Hop hop! Cześć i czołem 
W którymś z poprzednich postów wspominałam, że wymyśliłam sobie pewien schemat ułatwiający i przyspieszający tworzenie inspiracji a polegał on na tym, że w danym miesiącu tworzę z jednej kolekcji lub w jednym temacie i póki co jeszcze trzymam się tego ;) 
Ostatnią moją inspiracją była kartka ślubna w stonowanych odcieniach i klimacie boho. Dziś również mam dla Was kartkę ślubną w jeszcze spokojniejszych odcieniach. Wykorzystałam do niej jakże uniwersalną kolekcję Złota dama a w kompozycji znajdziemy masę listków z różnych kolekcji. 
Jestem ciekawa czy robicie dużo prac ślubnych? Ja zazwyczaj narzekam i bronię się przed nimi, ale ostatecznie nawet mi się podobają ;) Ostatnio w tym temacie troszkę mi się pozmieniało i wolę kartki bez personalizacji, uważam też, że jeden drobny akcent miłosny np. w postaci serduszka lub delikatny symbol ślubny w zupełności wystarczą a jak jest u Was? :)











Pozdrawiam serdecznie i zachęcam Was do śledzenia bloga oraz fp Paper Heaven w najbliższych dniach bo chyba coś dla Was mamy ;) 




 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger