22:47

Krok po kroku - exploding box bez rozcieć


Do wykonania pudełeczka ze "skrzydełkami" potrzeba będzie kwadratowego kawałka sztywnego papieru (ja używam papieru perłowego)o wymiarach 8 i 1/4 cala (kwadrat z arkusza A4) oraz kwadrat o boku 4 i 7/8 (12,4cm) cala na pokrywkę.
Na arkuszu wygniatamy linie zagięć według powyższego schematu (linie przerywane). Dla osób preferujących centymetry - bigujemy na 7 i 14cm.
Gotowe zgięcia powinny wyglądać w taki sposób:

Odcinamy rogi (czerwone linie na schemacie)
 Zginamy linie proste
Ukośne "skrzydełka" wyginamy w przeciwna stronę (do wewnątrz):


Teraz przygotowujemy pokrywkę. (Kwadrat o boku 12,4cm; 1cal=2,5cm; 3 i 7/8 to około 9,8cm)

Zaginamy i rozcinamy :
Sklejamy - miejsce sklejenia może potrzebować przytrzymania do czasu zwiazania kleju - np. za pomocą spinaczy.

Pudełeczko jest gotowe - teraz wystarczy ozdobić je zgodnie z własnym uznaniem.


Tu kilka moich pudełeczek po ozdobieniu:
 

Dobrej zabawy!


Wśród osób które do końca czerwca wykonają pracę według tego kursu, podadzą link do niego na swoim blogu i podlinkują pudełeczko za pomocą Inlinkz poniżej, wybierzemy pracę, której autorka otrzyma 15% rabatu na zakupy w Galerii Papieru.



24 komentarze:

  1. Rewelacja. Świetny kursik. Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kursik, a ja się dziś męczyłam z rozcinanym pudełkiem, tylko dlaczego w calach? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia ma taśmę w calach- ta najbardziej popularna, ja mam w centymetrach- postaram się podać też w systemie metrycznym :)

      Usuń
    2. zmęczona jestem... oczywiście TABLICĘ do bigowania a nie taśmę....

      Usuń
  3. Linda demais, obrigada pelo PAP, adorei.
    Um beijo, feliz semana, fique com DEUS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego jeszcze nie robiłam -ciekawe, dziękuje za kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kursik.Bardzo fajnie wyglądają te nie porozcinane boki pudełka:)
    takiego jeszcze nie robiłam na pewno spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super napewno się przyda tylko te cale:(poczekam na cm :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiat scrapowy calem stoi. Jako, ze hobby pochodzi z USA to wszelkie najfajniejsze sprzety produkowane sa glownie na cale. Jak chocby tablica do bigowania Marthy Stewart, ktorej uzywam. Chcac w pelni korzystac z calego scrapowego dobrodziejstwa nalezaloby sie przekonac do calow - wszelkie najciekawsze tutoriale jakie mozna spotkac w sieci sa wlasnie w tym systemie.
      Dopisalam orientacyjne przeliczenie na cm, chociaz glowy nie daje, ze wyjdzie idealnie. ;)

      Usuń
  7. rewelacyjny kurs. ja męczę się z wycinaniem, ale chętnie i tak spróbuję. Byłabym tylko wdzięczna za informację czy można kupić u nas taką tablicę do bigowania u nas, czy tylko w Stanach.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablice mozna oczywiscie kupic w Polsce (choc raczej trzeba polowac na dostawe, bo wyprzedaja sie dosc szybko). Wystarczy poszukac w sklepach z ogolnoscrapowym asortymentem (trzeba szukac pod nazwa Martha Stewart Scoring Board).

      Usuń
  8. fajny kursik, do tej pory robiłam pudełeczka wycinając boki ... od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką tablicy do bigowania MS i cale jeszcze sprawiają mi kłopot, a tu wszystko tak ładnie pokazane ... na pewno kursik wykorzystam ... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kursik - już wypróbowałam - zrobienie pudełka zajęło mi dwa mecze...

    OdpowiedzUsuń
  10. ni wiem czy mogłam zgłosić sie jeszcze raz, ale to zrobiłam, oczywiście z drugim pudełkiem. Najwyżej mnie usuniecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mało osób pokazało swoje prace

    OdpowiedzUsuń
  12. Galeria w zakręeniu swym nieco opóźniła rozstrzygniecie - ale nie traćcie nadziei - najprawdopodobniej jutro ogłosimy wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super!! A cale czy centymetry nie ważne :) Samemu można sobie podzielić karteczkę przecież tak samo jak przy wycinaniu tyle że nie wycinać nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. a tu mój box według tego kursu :) http://zakatekdzieciatek.blogspot.com/2012/08/eksplozja-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie jakie wymiary ma mieć kwadrat z arkusza A4? 14x14 cm? Bo potem napisane jest że bigujemy na 14 i 7 cm.
    Super kursik - właśnie próbuję wykonać takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pouczający kursik ;) wypróbowałam i podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger