10:55

Na powitanie

Mam na imię Dorota i bardzo serdecznie witam wszystkich sympatyków Galerii Papieru.
Od dziś będę współtworzyć z dziewczynami z DT tego bloga. Mam nadzieję, że sprostam wszystkim postawionym mi zadaniom a moje prace będą inspiracją dla wielu z Was.
Od początku jestem klientką Galerii Papieru, za sprawą właśnie tego sklepu powstało mnóstwo moich pierwszych poważnych prac. Moi obserwatorzy wiedzą, że kocham styl romantyczny, ukwiecone kartki i albumy więc nie mogłam przejść obojętnie obok takich papierów.
Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej pracy w ramach DT zrobionej z przepięknej kolekcji Usłane Różami 01 i Usłane Różami 02 .























Niestety Nasze DT opuściła Kasia "Dekuferek".
Mamy nadzieję, że jeszcze do nas wróci - ponieważ Galeriowy Blog nie będzie już taki sam bez jej przepięknych prac i kursów....
Kasiu! Niech wszystko układa Ci się po Twojej myśli - będziemy na Ciebie czekać ile zechcesz.....

12 komentarzy:

  1. O rany! Pomysł na ozdobienie okładki albumu jest fantastyczny, ukwiecony płot wygląda rewelacyjnie!!! Karteczka prześliczna i szalenie elegancka. Gratuluję nowego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Podoba mi się kilka pomysłów, zwłaszcza okładka! Jak to się mówi: szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie cudowny album i powitanie. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że również tu będę mogła podziwiać Twoje fantastyczne prace, Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczne prace! Takie dopracowane!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ;D tak dużo się na nich "dzieje" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrażenie - cudownie romantyczny album!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Będę wypatrywać Twoich prac! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne obie prace, okładka albumu jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne cuda, tylko takie oglądać, oglądać i oglądać...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger