10:00

Na pożegnanie

Na prośbę mojej chrześnicy zrobiłam kartkę na pożegnanie wyjeżdżającej klasowej koleżanki. Kartka jest bardzo słodka i dziewczęca. Jak zwykle przy takich pracach sięgam po galeriowe papiery. Tym razem połączyłam Lekcję Miłości 02 i 03. Kartka ma formę schodkową - to kolejna nietypowa forma, którą wypróbowałam po raz pierwszy :) Obrazek dziewczynki z balonem możecie pobrać z tej strony (to freebie!). Pokolorowałam go promarkerami, dodałam też odrobinę glossy accents oraz różowego i niebieskiego brokatu.

At the request of my goddaughter I made a farewell card for her leaving colleague. Card is very sweet and girly. As usual in such work, I reach for Galeria Papieru collections. This time I combined Lekcja  Miłości 02 i 03. Card has a Center Step shape - is another unusual form, which I tried for the first time. Picture of a girl with a balloon you can download from this page (its freebie!). I colored it with Promarkers also added a bit of glossy accents and a pink and blue glitter.



8 komentarzy:

  1. Fantastyczna. Ja od jakiegoś czasu zapisuję sobie różne nietypowe wzory: schodkowa, koszulowa, z okienkiem i... musze wreszcie siąść i spróbowac je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, taka super dziewuszyńska:) Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest piękna.Takiej formy schodkowej nie spotkałam a papiery są absolutnie rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli interesuje Was forma tej kartki, to zapraszam w sobotę - pokażę ją w naszych kursach "Krok po kroku" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka! już nie mogę się doczekać kursu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger