09:56

Podziękowania

Z przepięknych i wdzięcznych papierków Galerii zrobiłam 3 serie podziękowań dla Pań i personelu przedszkola. Do zrobienia różowych podziękowań użyłam papieru Lekcja Miłości 01 , Lekcja Miłości 02 , oraz Lekcja Miłości 03 . Listki zrobiłam z papieru Usłane Różami 04 . Zrobiłam też małe i skromniejsze podziękowania dla personelu przedszkola. Do ich wykonania użyłam Lekcja Miłości 5 , Lekcja Miłości 6 , Cudowne Lata 2 i Cudowne Lata 3 I ostatnia seria, tym razem 3 kartki i papierki z kolekcji Lekcja Miłości Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

22 komentarze:

  1. Śliczne są te podziękowania. :)
    Panie będą zachwycone.
    W takiej chwili żałuję, że nie jestem przedszkolanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, ale cudne! Nie wiem, które śliczniejsze! Wszystkie ogrooomnie mi się podobają! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! A podziękowania te różowe - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja :)
    zwłaszcza te w rózowej tonacji mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są! Paniom na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!! Bardzo mi się różowe podobają! Jedne i drugie :) Niebieskie też słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne podziękowania. Szkoda, że nie pracuję w tym przedszkolu - chociaż jako personel pomocniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki, panie się ucieszą! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! I w jakiej ilości!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka:) Aż oczu nie mogę oderwać!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany Boskie to ile tam tych osób w tym przedszklu pracuje??? PIękne te kartki. To mi przypomina, żeja również mam czas do piątku na zrobienie swoich...

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne kolorki...przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ;) pierwsza seria bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudne - morze inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudne wszystkie...aż trudno powiedzieć która najładniejsza...uwielbiam kolekcję Lekcja Miłości...

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała seria, a właściwie serie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie kolory ..wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger