00:34

Mini albumik

Witajcie, dzisiaj chciałabym Wam pokazać mały albumik, który zrobiłam z najnowszego zestawu albumowego dostępnego w Galerii Papieru. 
Uwielbiam mini albumiki, zwłaszcza te w nietypowych kształtach, ale przyznaję że docinanie papieru do nieregularnych baz to zajęcie iście karkołomne. Dlatego też bardzo się ucieszyłam widząc ten różowy zestawik, bo papiery w nim są już przycięte, wystarczy je nakleić na bazy i ozdobić. Nic prostszego.  Zrobienie takiego albumiku zajmuje naprawdę niewiele czasu, a efekt jest bardzo się fajny. Nie wiem dokładnie ile czasu go robiłam, bo ostatnio wszystko robię w tzw. międzyczasie, pomiędzy karmieniem, gotowaniem zupek, sprzątaniem, spacerami itp. ale z myślę, że nie będzie to więcej jak 2 godzinki. 
Niezbyt długo, prawda? Dodałam tu jedynie zielone listki a tak wszystkie elementy zawarte były już w zestawie i jeszcze nawet kilka elementów mi zostało, więc wykorzystam je przy innej okazji.
Ciekawym pomysłem jest zawarcie w zestawie taśm Washi - ilość wystarcza swobodnie do wykonania pracy, a trzy wzory idealne się ze sobą komponują.
Serdecznie polecam !!!
A gdyby ktoś miał chęć zobaczyć albumik na żywo to zapraszam na stoisko Galerii Papieru podczas zlotu w Warszawie. 
Dostępne są też inne wzory:
Jabłuszko
Kaczuszka
Kwiatuszek Niebieski
Lwiątko









Uwaga od szefowej ;) - dodaliśmy do zestawu zielony papier- tak więc nawet początkująca scraperka znajdzie w nim wszystko co potrzeba.

11 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny, idealnie dobrane dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie użyte dodatki wchodzą w skład zestawu :)

      Usuń
  2. Ale jak perfekcyjnie uszyty!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny albumika a zdjęcia przecudne !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny...uwielbiam te papierki Lekcja Miłości...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zrobiłam jabłuszkowy http://mazionta.blogspot.com/2012/08/owocowy-album-czi.html http://mazionta.blogspot.com/2012/09/owocowy-album-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger