14:40

Imbryk na przepisy

Witam w śnieżny piątek :) Zima kojarzy mi się zawsze z pyszną gorącą herbatą z cytryną, dlatego od dawna chodził mi po głowie notes na przepisy właśnie w kształcie imbryka.
Mój imbryk ma wymiary ok. 23/23 więc spokojnie zmieści się na kuchennej półce. Ozdobiłam go papierami z kolekcji Herbatka dla dwojga oraz Usłane różami . Wewnątrz mieści około 70 kartek na przepisy.










Pozdrawiam serdecznie i koniecznie zajrzyjcie do galeriowego sklepiku gdzie trwa przedświąteczna wyprzedaż papierów :)

11 komentarzy:

  1. świetny!!! rewelacyjny ma kształt!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jedyny w swoim rodzaju, chyba najładniejszy przepiśnik, jaki do tej pory widziałam:) A skąd baza imbryka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza jak tylko zostanie dopracowana będzie w sprzedaży i poinformuję o tym u siebie na blogu niezwłocznie :)

      Usuń
  3. No właśnie... Ta baza imbryka.... Cudo! Takie papiery to ja już mam ale takiej bazy to niestety nie.I również przyznam,że to najładniejszy przepiśnik jaki dotąd oglądałam.Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczny pomysł na przepiśnik. Jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten imbryczek. Po prostu fantastyczny. Uwielbiam te papiery w połączeniu z brązami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny przepiśnik, aż chce się gotować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger