21:04

Kulinarnie

JaMajka
Karta art journala w temacie kulinarnym została wykonana na papierze Usłane różami o pięknym odcieniu błękitu, który skojarzył mi się z zimowymi-kulinarnymi przygotowaniami do Świąt. Pokryłam go miejscami taśmą washi oraz warstwą gesso. Delikatnie zaakcentowałam kolor z pomocą błękitnej mgiełki. Dodałam kilka stempli i wydruk, którego kontury tradycyjnie obrysowałam. Kto by nie chciał mieć takich pomocników w kuchni(spójrzcie zwłaszcza na tego ostatniego :) )?



AgnieszkaBe
Na dzisiejszy temat przygotowałam dla Was 2 kartki w świątecznych klimatach. Kartki jak najbardziej kulinarne bo z pierniczkami, choć trochę odbiegającymi od normy. Powiedzmy że są z lukrem i posypką. Użyłam tutaj najnowszych kolekcji Wielki Błękit i Aż nastanie świt.



 

1 komentarz:

  1. Karteczki obłędne :) bardzo mi się podobają :) Karta art journala także :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger