20:33

Zima

AgnieszkaBe
Jak zima to oczywiście grudzień...a jak grudzień to Grudniownik...w mojej wersji December Daily. Już w zeszłym roku chciałam zrobić ale jakoś zabrakło czasu i ochoty. Ale tym roku się skusiłam :) Pokażę Wam okładkę i dzień 3, które zrobiłam na papierach Świerszcz za kominem, Aż nastanie świt i Usłane różami :)





 JaMajka
Karta art journala z papierów "Aż nastanie świt", z papieru o pięknej szarej barwie z przetarciami oraz we wzór drobnych kropek. Wszystko rozbielone kilkoma warstwami gesso, również rozwodnionego dla uzyskania białych kleksów i chlapań. Do tego embossing na gorąco z udziałem białego tuszu i białego pudru do embossingu, zembossowałam również brzegi pracy. Zdjęcie przedstawia pierwsze kroki dziecka na łyżwach wraz z odpowiednią, zabawną asekuracją...chociaż jak tak pomyślę o czekających mnie zimowych spacerach po zamarzniętych chodnikach, to zaczynam się zastanawiać, którą poduszkę przywiązać sobie. :)


Bea
Zima za oknami przenosi się także dziś do naszych prac. Moja zima ma formę notesu z zimowym obrazkiem i zimowymi motywami. Okładkę okleiłam papierem 06 Aż nastanie świt - myślę, że idealnie komponuje się z obrazkiem! Dodatkowo ozdobiłam notes kwiatem ze śnieżynką filcową i dzwoneczkiem.  







1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger