20:35

Plan

JaMajka
 Karta art journala z papieru Wielki Błękit. Przyprawiona warstwą gesso i barwnych mgiełek, aby stworzyć nastrój wesołej zabawy. Chlapania kolorami mgiełek przypominają kolorowe sztuczne ognie i fruwające w powietrzu konfetti. Karnawałowy nastrój uzupełnia punchinella - odpad z produkcji cekinów, który pełni rolę ozdoby na moim kolażu. Życzę Wam wszystkim idealnie zaplanowanej sylwestrowej zabawy!
 
 
 
Bea
Dzisiejszy temat nie jest dla mnie czymś, z czym się identyfikuję -
słaba jestem w planowaniu i w realizacji planów, niemniej jednak
czasem biorę się za siebie i próbuję jakoś pilnować mego świata. Dziś
pokazuję tabliczkę do zapisywania planów - prezent imieninowy dla
koleżanki. Do jej wykonania użyłam papierów Aż nastanie świt -
pięknego wzoru z wewnętrznej strony okładki bloczku papierów. Na
przygotowaną szarą bazę nakleiłam czarną "tablicę" i ozdobiłam całość
białymi i różowymi dodatkami (kwiaty powstały z papierów kolekcji
Usłane Różami). Do tego zawieszka, kreda i ... można zacząć planować
 


 

1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger