19:45

Gwiazdka

Bea
Jak jest  Gwiazdka, to muszą też być GWIAZDKOWE PREZENTY! Wykonałam dwie babeczki "siostrzyczki" - jedna zimowa, a druga świąteczna.
Zimowa powstała z papierów Aż nastanie świt, a świąteczna ze Świerszcza za kominem. Obie są prezentem świąteczno - imieninowym dla pewnej babeczki lubiącej przyjaciółki.










JaMajka
Karta art journala powstała z papieru Świerszcz za Kominem. Papier zyskał oprawę z wycinanek dziurkaczowych oraz warstwy gesso. Trzy odcienie glimmer mistów stworzyły ciekawe plamy i przejścia kolorów, które uzupełniłam maskowaniami za pomocą dwóch odcieni tuszów nanoszonych palcem. Dołożyłam zabawne stare zdjęcie "Mikołajek", które tylko czekają, żeby obdarować prezentami wszystkie grzeczne dzieci :) ...byłyście grzeczne w tym roku?






AgnieszkaBe
 Gdy myślałam, że świąteczne zamówienia już za mną...dostałam jeszcze jedno, któremu nie mogłam odmówić. Nic specjalnego - pudełeczko z kartką na prezent. Ale gdy dowiedziałam się co to za prezent od razu zabrałam się do roboty. Niestety nie mogę zdradzić co to za prezent...napiszę tylko, że to najpiękniejszy prezent jaki można dostać na Gwiazdkę ;) Pudełeczko zrobiłam wg tego kursu (http://galeriapapieru.blogspot.ie/2012/05/krok-po-kroku-pudeko.html) a zarówno kartkę jak i pudełko ozdobiłam resztką kolekcji Świerszcz za kominem. Wesołych świąt !!!!



3 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger