21:19

Mikołaj

Bea
Witajcie, na dziś przegotowałam kartkę z Mikołajem. Taki wizerunek Mikołaja, bez względu na historię jego kreacji, jest dla mnie po prostu idealny!  Kartka powstała z papierów Aż nastanie Świt, bazą kartki jest papier 04 i 05, a za oknem pada śnieg z papieru 03 (chyba mojego ulubionego z tej kolekcji!).





AgnieszkaBe
 Jak Mikołaj to oczywiście prezenty. Dlaczego by nie zrobić  tym roku ręcznie robione prezenty?? Tutaj album dla dziewczynki na wszystko "pierwsze". Oprócz tradycyjnych stron zrobiłam również parę schowków na fotki oraz mały Pamiętnik żeby zapisywać ważniejsze daty i informacje z życia małej Hani. Do jego zrobienia użyłam kolekcji Usłane Różami i Lekcja Miłości.





JaMajka
 W mikołajowym temacie postanowiłam odejść od zwyczaju tworzenia w art journalu i zrobiłam pudełko "shadow box".
Pudełko okleiłam papierem Świerszcz za Kominem, udekorowałam liśćmi ostrokrzewu oraz sztucznym śniegiem. Gwiazdki wycięte dziurkaczem przejechałam papierem ściernym. Nadąsana dziewczynka wyraża wątpliwość, która od lat towarzyszy maluchom na całym świecie - jak taki duży Mikołaj może zmieścić się w kominie, aby podrzucić prezenty...?





A czy zakupy w naszej Przedświątecznej Wyprzedaży już zrobione?

1 komentarz:

  1. Shirley często miewała taką minkę... hi hi. Mikołaj rubaszny też w mim typie, zdecydowanie korzystniej wygląda i sympatyczniej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger