16:05

Album

W tym roku postanowiłam przygotować sobie zapas albumów świątecznych, tak aby później tylko wywołać zdjęcia i mieć gotowe prezenty dla wszystkich babć i krewnych królika:)
Ten poniższy został wykonany z papierów połówkowych najnowszej kolekcji Świerszcz za Kominem, które po zgięciu na pół tworzą pojedyncze karty. Całość ozdobiłam gwiazdkami, różnymi wycinankami oraz naklejkami, które umiejscowiłam na arkuszach przezroczystej folii, przyciętej do odpowiednich rozmiarów. Są tam również dodatkowe strony na zdjęcia i tagi na notatki. Całość po prostu zszyłam dratwą:)

This year I decided to start making Christmas albums early enough so that I have a bunch ready when the time comes.
I made this one using the newest collection The Cricket on the Hearth which is perfect for Christmas themed albums. I used the 15x30cm sheets of paper which I folded in halves. This way I got pages for my album. After that it was enough to decorate the pages, make some tags and stitch the pages together using string. I also used some stickers which I put on sheets of transparency.
















7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, a samo wykonanie? Hmm... patrzę i obiecuję sobie, że ja też w tym roku chcę mieć album!! Wspaniałości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest wspaniały- lubię takie- a to mnie ponagla, by powoli zacząć robić świąteczne scrapy, kartki, albumy, kalendarze, tudziesz inności dla bliskich i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny pomysł, banalnie prosty a efekt powalający

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger