15:38

Kartka na parapetówkę

Witam wszyskich :)
Dzisiaj przygotowałam kartkę na parapetówkę dla znajomych, którzy wprowadzili się do swojego nowego domku. Karteczka w kształcie domku w całości wykonana z kolekcji  Świerszcz za kominem .
Daszek ozdobiłam listkami z wykrojnika a w okienka wkleiłam koronkę imitującą firanki.

Do wykonania kartki użyłam:
Świerszcz za kominem 04
Świerszcz za kominem 05
Świerszcz za kominem 1




Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę cudownego i twórczego weekendu :)

20 komentarzy:

  1. Coś Pięknego!!!! Chylę czoła za pomysł i za rewelacyjne wykonanie!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny pomysł ;)) świetna kartka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. RE WE LA CJA !!!!nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł, projekt i wykonanie GENIALNY!!!
    Efekt fantastyczny, znajomi padną z zachwytu, sama bym się przeprowadziła dla takiej kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna :):):) super, strasznnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacyjna, świetny pomysł :)

    Ps. Jeśli masz ochotę zapraszam: http://paseczkowa.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Suck a lovely work, love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Szczególnie dach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie WOW ! jest niezwykła !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger