16:21

Misja LO

Dzisiaj nadeszła moja kolej na przedstawienie pracy z wykorzystaniem najnowszej kolekcji Świerszcz za Kominem. Chciałabym pokazać Wam, że przepiękne kolory kojarzące się ze świętami, świetnie sprawdzają się w innych sytuacjach. Do podziwiania fantastycznych ślubnych kartek Doroty z wczorajszej publikacji chyba nie muszę nikogo zachęcać. Ja zrobiłam przekorną w wyrazie stronę do albumu. Całość wygląda skromnie, choć bardzo świątecznie. Rozsypałam trochę gwiazdek oraz tu i ówdzie zawiesiłam dekoracyjne banerki, ale zdjęcia sa zupełnie z innej pory roku. Tak też można:)

Hello, today it's my turn to show you a LO using the newest collection of papers The Cricket on the Hearth. I'd like to show you that the beautiful colors associated with Christmas can be used in other situations as well. Yesterday you could admire absolutely fantastic wedding cards made by Dorota. I made a page that could decorate Christmas pictures but I decided to use summer photos.






3 komentarze:

  1. Gwiazdy i guziki- świetne połączenie a kolory obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, przestrzenne LO w pieknych -jak sie okazuje- nie tylko zimowych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca i te guziczki idealnie dobrałaś do soczystej zieleni papieru :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger