09:29

Świerszcz zagrał na weselu...

Witam wszystkich w niedzielę :)
Dzisiaj chciałam pokazać karteczki, które powstały z najnowszego dziecka Galerii Papieru - Świerszcz za Kominem.
Nie ukrywam, że to miłość od pierwszego wejrzenia, bo znalazłam tutaj nie tylko przepiękną bożonarodzeniową kolekcję, ale również papiery idealne na śluby i inne okazje. Przede wszystkim nie mogę wyjść z podziwu nad paletą barw: cudowną czerwienią, prawdziwym kremowym mega-delikatnym ecru i zielenią, która zachwyci wszystkie wielbicielki naturalnych listków. Dzisiaj pokażę tylko 2 papierki z całej kolekcji, nie sposób odrazu pociąć wszystkie, bo kolekcja jest bardzo obszerna, przekonacie się dokonując zakupu i napewno nie będziecie żałować :)
A teraz już karteczki....







Do wykonania karteczek użyłam:
Świerszcz za Kominem 03
Świerszcz za Kominem 06

U mnie dzisiaj za oknem wiszą ciężkie chmury, mam nadzieję, że niektórzy mają słoneczko :) Bez względu na pogodę wszystkim życzę cudownej niedzieli a w wolnych chwilach zapraszam na zakupy do naszego sklepiku :)

14 komentarzy:

  1. Na prawdę piękne te papiery! już biegnę zamówić

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie, stonowane i wdzięczne. Papiery z tejj kolekcji maja mega potencjał...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki ślubne:) i urocza kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne te kartki! Jak tylko zobaczyłam te papiery w zajawkach to się zakochałam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM JE!! MAM!! Kolejna kolekcja świąteczna, która mnie powaliła na kolana i sprawiła, że wzroku nie mogę oderwać! A wracając do tematu: piękne, delikatne i romantyczne karteczki. ŚWIETNE kompozycje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma wyjścia i trzeba będzie kupić :) Już sama nazwa brzmi zachęcająco:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te karteczki zrobiłaś i namówiłaś mnie na dwa zestawy tych papierów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, dopiero teraz dostrzegłam, że te dachówki jak początkowo myślałam to koronkowe wzorki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz zemdleję z zachwytu, cudne są te kartki, a papiery przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko ... Ty to potrafisz zachwycić....
    Po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger