09:00

Urodziny Galerii !!!

Nadeszła długo oczekiwana chwila - wielkie świętowanie 
2 Urodzin Galerii Papieru !!!
Na początek dobre wiadomości dla fanów Galeriowych Papierów
- z tej okazji wydałyśmy Nową Limitowaną Kolekcję:
Zawarłyśmy w niej Wasze ulubione wzory w odcieniach fioletu.

Zapraszamy do sklepu - papierów jest mniej niż zwykle - lepiej nie zwlekać z zakupami....
By zakupy były przyjemniejsze, wszystkie papiery można nabyć z 
15% upustem* 


Cały urodzinowy weekend będzie obfitował w atrakcje:
zaglądajcie do Nas koniecznie.

Pozdrawiamy
Idunia & Sasilla


*( rabaty nie sumują się - podwójnie naliczone zostaną anulowane przez administratora, promocja dotyczy klientów detalicznych)



19 komentarzy:

  1. Są piękne!
    czyli robiąc zakupy, trzeba wpisać jakiś kod, czy jest on naliczany automatycznie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak tu Wam odmówić???? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. są perfekcyjne ! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne życzenia urodzinowe! Wasze papiery są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj!! Już zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie idealne!!! Wszystkiego cudownego, żebyście zawsze tworzyły i udostępniały nam takie cuda :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze stu lat działalności i wielu pomysłó na nowe papiery! :D
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm smutno mi bo zaledwie w godzinę cały nakład zestawów się rozszedł? musiał być minimini ...
    no nic i tak Was uwielbiam więc życzę kolejnych cudownych kolekcji, wielu sukcesów i wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery rzeczywiscie sprzedaja sie jak swieze buleczki, wstepnie zaplanowana ilosc rozeszla sie w mig.
      Dlatego wlasnie zwiekszylismy dostepna ilosc - juz mozna spokojnie kupic caly zestaw. :)

      Usuń
  9. Ja się załapałam, teraz tylko czekać mi zostało jak przyjdą :)
    Ale z tego co zauważyłam, pojedyncze papierki jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnych lat z wielką ilością klientów, pomysłów na nowe papiery, werwy w działaniu, zdrowia i cierpliwości dla marudnych scraperek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sasilla dzięki byłam akurat w sklepiku i jak się zrobiło dostępne w mig zakupiłam, buziak wielki

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno przejść obojętnie obok!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger