18:36

Retro hurcik

Ostatnio miałam do wykonania sporo kartek. W części z nich użyłam obrazków vintage z Galerii Papieru. I tak powstała cała seria kartek w stylu retro.
W pierwszej użyłam głównie papierów z najnowszej kolekcji czyli Fioletowych Fiołków 1 oraz 3.

I had to do a lot of cards recently . In some of them I used  vintage images from the Galeria Papieru. And so I created a series of cards in retro style.
At first I used prapers from the latest collection - Violet Violets 1 and 3
.



W pozostałych główną rolę grał papier Usłane Różami 3, a kwiatki i listki powstały z papierów Cudowne Lata 1 oraz 2. Choć styl retro nie jest moim ulubionym, to pewnie niedługo pokażę kolejne prace w tym klimacie.

In other cards major role played paper  Usłane Różami 3, flowers and leaves were created from papers Cudowne Lata 1 and 2.  Although the retro style is not my favorite, I' probably will show you new works in this climate  soon.


5 komentarzy:

  1. Jeśli napiszę,że ,,śliczne'' to zabrzmi mało odkrywczo ale naprawdę właśnie to określenie nasuwa mi się jako pierwsze : ŚLICZNE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta fioletowa jest super a te obrazki retro rewelacja. Ja jeszcze nie miałam odwagi zrobić czegoś wintydż :(

    podziwiam te karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są. A kształt kartki wycinałas sama, czy to jakiś wykrojnik? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger