08:00

BONJOUR - romantyczny blejtram mixed-mediowy

 Witajcie przyjaciele!
Z tej strony Oxana - dziś chcę Wam pokazać mój nowy, romantyczny i mixed-mediowy blejtram, w którym wykorzystałam kolekcję "Pierścień i róża".
Hello, Creative Friends! 
It's Oxana and today I want to show my new romantic mixed media canvas with a beautiful collection -  "The rose and the ring".


Do tła powycinałam kwiatowe elementy z arkusza 03 oraz 06. Do dekoracji wycięłam mnóstwo elementów z zestawu Flowers do tej kolekcji.
For background I cut out floral elements from paper sheets #3 and #6. For decoration I cut many elements from 15x15 paper set to this collection. 





Naprawdę uwielbiam tę kolekcję! Jest w niej tak wiele elementów do wycinania, a kolorystyka jest jedną z moich ulubionych! Według mnie ta kolekcja jest idealna do romantycznych, ślubnych i miłosnych prac. 
Także mam nadzieję, że spodobał się Wam mój blejtram "Bonjour" o najbardziej romantycznym mieście na naszej planecie - Paryżu.
I really love this collection! There are so many beautiful elements for cutting and the color palette is one of my favorites ever! And in my opinion this collection is perfect for romantic, wedding and love projects. 
So I hope you like this my canvas "Bonjour" about the most romantic city on our planet - Paris. 

Dziękuję, że zaglądacie do nas! Miłego tworzenia!
Thanks for stopping by! Happy crafting!

xoxo Oxana







1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger