08:00

Kartka na roczek - tutorial

Witajcie!
Bardzo lubię tworzyć kartki urodzinowe. Szczególnie jeśli solenizantką jest taka słodka dziewczynka jak Nastka! To najlepsza koleżanka mojego synka i całkiem niedawno obchodziła swoje pierwsze urodzinki! Do stworzenia tej kartki wykorzystałam kolekcję Zza mgły, ale wplątałam tam również trochę Niewinności. Karteczka bardzo się spodobała, a mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu!
Hello!
I do really love creating birthday cards. Especially when they're for sweet little girls, like Nastka! It's my son's best friend and she had her first birthday not so long ago. To create this card I ued 'Beyond the mist' collection with a little bit of 'Innocence'. Nastka really liked this card and I hope you'll like it too!





Mam dla Was niespodziankę! Jeśli tylko zajrzycie na nasz kanał YouTube znajdziecie tam tutorial z tworzenia tej kartki! To co? Hop!!! 
I have a surprise for you! If you visit our YouTube channel, you'll find a video tutorial on this card! So....Let's hop there!!!

Miłego oglądania,
Have a nice watching,




Natalia NNArt 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger