08:53

Wiosenna kartka z okienkiem

Jeśli nie udało Wam się go wtedy obejrzeć, wciąż możecie to nadrobić, ponieważ jest i będzie zapisany.
Zrobiłam wtedy wiosenną kartkę z okienkiem, które w ogóle miało być białe - dlaczego zatem wygląda jak wygląda? Tego dowiecie się z filmu ;-)
A moja kartka prezentuje się tak:
Who watched Monday's LIVE stream on our fanpage?
If you haven't watched it yet, you can still do it because it's and will be saved.
I made a spring card with a window - this window was supposed to look totally differently so if you're curious what happened, please watch the video ;-)
And here is my card:
Do jej zrobienia wykorzystałam kolekcję "Złote sny", a dokładnie to arkusze 01, 03 i 06 :-) Postawiłam tu na tę jaśniejszą stronę tej kolekcji :-)
I used 'Golden dreams' collection to create this card - papers 01, 03 and 06 :-) I decided to use the brighter side of this collection :-)


Listki oczywiście powycinałam z zestawu Flowers do kolekcji "Złote sny" - uwielbiam je i ten odcień zieleni!
Leaves are cut out of Flowers set to 'Golden dreams' collection - I love them and I love their green shade!


Mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę, aby ten LIVE sobie obejrzeć :-)
I hope you'll find a moment to watch my LIVE video :-)

Ściskam i pozdrawiam,
Hugs and regards,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger