08:00

Kartka z shakerem z kolekcji "Pierścień i róża"

 


Witajcie craft przyjaciele! Z tej strony Oxana :-) Dziś mam dla Was kartkę z shakerem z pięknej kolekcji 'Pierścień i róża".
Hello my Creative Friends! It's Oxana Grigorieva and today I have for you a shaker card with a beautiful collection "The Rose and the Ring".



Jako tło wykorzystałam szary arkusz 03 z zestawu dużego. Na górną warstwę wykorzystałam arkusz 06 z malutkimi różami. Kółka na górnej warstwie wycięłam maszynką.
For the background of my card I used the grey colored sheet #3 from the big set. For front panel I used sheet #6 - the side with little roses. And in front panel I cut three circles with my cutting machine. 


 
Z zestawu Flowers do kolekcji "Pierścień i róża" wycięłam wiele kwiatów i listków. 
Okrągłymi wykrojnikami wycięłam też okrągłe ramki ze złotego, 'brokatowego' arkusza z tego zestawu oraz różową i szarą ramkę z arkuszy 03 i 06 z dużego zestawu.
From "The Rose and the Ring" 15x15 cm "flowers" paper pack I cut many flowers and leaves elements. Also using circle dies I cut out round frames from "gold glitter" paper from this pack and the pink and grey from #3, #6 sheets from big pack.


Shaker zrobiłam z tekturki oraz plastikowego arkusza, ale zanim go zmontowałam, odbiłam stemplem napis na papierze, który jest tłem w shakerze. Potem zaczęłam dekorowanie kartki materiałowymi kwiatami i elementami powycinanymi z arkuszy.
I made my shaker using chipboard and plastic sheet, but earlier I stamped the sentiments on the background paper. Then I started decorating my card with fabric flowers and cut out elements from this awesome collection.


Mam nadzieję, że Wam się podoba!
Miłego tworzenia!
Hope you like it! Happy Crafting!

xoxo Oxana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger