09:00

Kartka urodzinowa

Witajcie!
Dziś przypada moja pierwsza inspiracja w ramach DT Paper Heaven. Bardzo się cieszę, że dołączam do grona Anielskiej drużyny, i że będę mogła pracować na tych pięknych papierach. Mam nadzieję trochę Was zainspirować. 
Przygotowałam kartkę na wyjątkowe urodziny. Do zrobienia jej wykorzystałam kolekcję "Złote sny", która swoją kolorystyką idealnie wpasowała się w klimat uroczystości. 
Do ozdobienia kartki wykorzystałam mnóstwo wyciętych elementów, listków, kwiatów i gałązek.

Hello everyone!
Today is my first inspiration for DT Paper Heaven. I am very happy that I am joining the Angelic Team where I will be working with these beautiful papers. I hope to inspire you a bit. 
I prepared a card for a special birthday. To make it, I used "Golden Deams" collection, which colors perfectly suited the atmosphere of the ceremony. 
To decorate my card, I used a lot of cut out elements - leaves, flowers and twigs. 




Pozdrawiam Was serdecznie,

Best regards

Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger