08:00

"Miłosne zapiski" z sercem

Witajcie,
Najnowszą kolekcję "Miłosne zapiski" mam już od kilku dni i nadal do niej wzdycham. Ma coś w sobie wyjątkowego, co sprawia, że kartki i prace z jej elementów powstają w mgnieniu oka. Wszystko pięknie ze sobą współgra i w dowolnym połączeniu daje świetny efekt. 
Doskonałym przykładem na to jest kartka ślubna, którą Wam dzisiaj prezentuję. 
Hello,
I have my own 'Love notes' set from a few days now and I'm still amused by this collection. It has something unique which makes you create cards and other projects super fast. Each detail and element in this collection go well with each other and every combination of these elemenst give us great effects.
My today's card is a perfect example for this:


Do oklejenia bazy wykorzystałam arkusze 02 i 04 z dużego bloczka, z którego również wycięłam wianek.
I used papers 02 and 04 from the big set to make layers of my card. I also cut out one wreath from this set.




Do stworzenia kompozycji wykorzystałam również ramkę tekturkową, sporo listków wyciętych z bloczka FLOWERS oraz kwiatki, które zrobiłam z kalki. By jeszcze bardziej zaakcentować miłosny charakter kartki, dodałam serduszko z kolekcji "Pierścień i róża", które znajdziecie na pasku 3
To make my composition I use a chipboard frame, a lot of fussy cut leaves from FLOWERS set and vellum flowers which I made by myself. To put a bigger accent on a love character of this card I added a heart from 'The rose and the ring' collection - the one from STRIPE 03.


       





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!
Best regards and have a nice day!

Angelika






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger