08:00

Kartka DL z letnim bukietem

 DLki to mój ulubiony format kartek! To nie ulega żadnym wątpliwościom ;-)
Uwielbiam ten rozmiar kartek i uważam, że daje naprawdę wiele możliwość i pola do popisu - kompozycje na takich kartkach są ciekawe i można je pięknie rozbudować.
DL cards are my favourite! With no doubts!
I love this size of cards and I think it gives us lots of possibilities - compositions on such cards are very interesting and you can extend them in a beautiful way.

Jako, że mam dziś okazję gościć na blogu paper Heaven, chciałam Wam pokazać moją pierwszą pracę, jaką stworzyłam z kolekcji "Miłosne zapiski". Jest to oczywiście DLka ;-)
As I have a chance to publish something here on Paper Heaven's blog, I wanted to show you the first project I made with 'Love notes' collection. And it's a DL card of course ;-)


I jak nie lubię, nie znoszę wręcz wycinać kwiatów czy listków z papieru, tak uważam, że robią robotę na wszelkich pracach. No pięknie wyglądają! Śliczne kompozycje i bukiety można z nimi zrobić!
I really don't like, I hate fussyt cutting but I love the effect they give on projects. They look beautiful! You can create lovely compositions and bouquets with them!

Te listki i kwiatki powycinałam z zestawu Flowers do kolekcji "Miłosne zapiski", z pasków do niej oraz dodatkowego arkusza listkowego:
These leaves and flowers are cut out of Flowers set to 'Love notes' collection, out of stripes to this collection and out of an additional Leaves sheet:







A Wy lubicie wycinać?
Jestem bardzo ciekawa ;-)
And do you like fussy cutting?
I'm very curious of your answer ;-)

Ściskam,
Hugs,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger