07:00

A Christmas box for chocolate.

Witajcie!

Mam dziś dla Was nietypową inspirację. Chcę Wam pokazać pudełko prezentowe na czekoladki, które zrobiłam specjalnie na warsztaty z dziećmi.

Wykorzystałam kolekcję "Witaj Święty Mikołaju".

 Hello everyone!

I have an unusual inspiration today. I want to show you a gift box for a chocolate bar that I made especially for the massster class with children.




Użyłam wiele elementów z zestawu Flowers & ornaments.

I used a lot of elements from set.


A tu video prezentacja pudełka:
Here's a video review of the box:


Ja i moje dzieci zrobiliśmy te cztery fajne pudełka.

My children and I got these four funny boxes!


Dziękuję i do zobaczenia!

THANK YOU AND SEE YOU SOON!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger