10:00

Złote święta

 Witajcie Kochani,

święta coraz bliżej, więc przychodzę z kolejną świąteczną inspiracją. Dziś kartka patchworkowa, którą wykonałam z kolekcji Białe jak śnieg. Wszystkie kwadraciki ozdobiłam elementami wyciętymi z bloczka Białe jak śnieg flowers. Dodałam dużo złota, ozdobiłam nim krawędzie oraz elementy, dodałam sporo złotych kropeczek. Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podoba :)

Hello,  

Christmas is getting closer, so I come with another Christmas inspiration. Today I made a patchwork card using the White as snow collection. I decorated all the squares with elements cut out of White as snow flowers and ornaments. I added a lot of gold, decorated the edges and elements with it, and added a lot of gold dots. I hope you like my inspiration :)

 




 
      Pozdrawiam/ Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger