09:00

Kartka na Boże Narodzenie

Witaj Święty Mikołaju...

Witam:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać jedną z kartek świątecznych, które przygotowałam w tym sezonie. Wykorzystałam kolekcję Witaj święty Mikołaju oraz elementy z kolekcji Białe jak śnieg. Chciałam, aby kartka nie była zbyt kolorowa, aby kojarzyła się ze śniegiem nadającym tym Świętom szczególnego uroku. To dlatego dominuje na niej biel z niewielkim dodatkiem szarości, złota i brązów. Użyłam naturalnych patyczków, szyszek olchy oraz małego plastra drewna. Do tego napis ze świątecznego paska z napisami oraz zrobiona z foamiranu poinsencja, którą potraktowałam brokatem, aby pięknie się mieniła.

Hello :)

Today I want to show you one of my this year's Christmas cards, I used 'Helo Santa Claus' collection and elements from 'White as snow' collection. I wanted it to be not too much colourful. I wanted it to look snowy, cause snow gives Christmas a special mood. And that's why this card is so white with a little bit of grey, gold and brown shades. I also used real twigs, alder cones and a small piece of wood. I added an inscirption from the stripe and a foamiran poinsettia which is covered with a liitle bit of glitter - it's sooo shiny.









Mam nadzieję, że taka prosta kartka zainspiruje Was do wykonania własnych kartek na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia:)

I hope such simple card will inspire you to create your own Christmas cards :)


Wesołych Świąt!

Merry Christmas!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger