12:00

Świąteczna kartka w odcieniach złota / Christmas card with gold shade

 Witajcie! :)

Hello! :)

Grudzień jest dla mnie miesiącem, w którym z ogromną radością puszczam sobie świąteczne piosenki i tworzę świąteczne prace. W tym roku postanowiłam, że ostatnie 2 tygodnie poświęcę na te rzeczy, które zawsze odkładałam i ogłosiłam... urlop :) Dzięki temu mogę bez wyrzutów sumienia oddawać się sprzątaniu pracowni, pieczeniu pierników, ale też oczwiście - tworzeniu kartek :) I tak oto powstała kolejna, świąteczna, piękna kartka.

December is a month for me when I play Christmas songs and create Christmas projects with a lot of fun. This year I decided to devote the last 2 weeks of Dec to those things that I always postpone and I announced... holidays :) so now I can devote myself to arranging my scrap room, baking gingerbread, but also of course - creating christmas cards :) And this is how another beautiful Christmas card was created.



W mojej pracy użyłam papieru z kolekcji Białe jak śnieg, która świetnie wpisuje się we wszystkie projekty świąteczne (i nie tylko). Uwielbiam ją!

Tutaj dodatkowo użyłam też wyciętego pierniczka z kolekcji Witaj Święty Mikołaju - moim zdaniem bardzo wpasował się w tę pracę.

In my work, I used paper from the White as Snow collection, which fits perfectly into all Christmas projects (and not only). I love it!

Here, I also used a cut-out gingerbread from Hello Santa Claus collection - in my opinion, it fit into this work very much.





Życzę Wam magicznych Świąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w nowym, 2021 roku!
I wish you a magical Christmas and all the best in the new year 2021!


Pozdrawiam serdecznie,
Eunika

Best regards,
Eunika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger